sobota 26. května 2018

Yukiina roomtour

Už je to více jak rok, co zvelebuji své stávající sídlo k obrazu svému. Avšak student life je náročný, takže to, co někdo má zachvilku, mi trvá dlooouho a stále to není hotové. Ale už to nějak vypadá.

Rozhodla jsem se, že vám ukážu, jak vypadá momentálně můj pokoj. Stále chybí postel... mám vybranou konkrétní naprosto super postel v Ikei. Bohužel stojí celkem dost, takže musím trpělivě vyčkat, než na ni budu mít. A potom.... potom bude moje!!

Začneme mým "pracovním" koutkem. I když je můj pokoj opravdu velký, tak konkrétně moje část pokoje zabírá cca 1/2 místnosti. Důvodem je to, že mám průchozí pokoj, takže ho mám rozdělen na takové koutečky. Prvním prostorem je tedy můj pracovní koutek, kde mám psací stůl a okolo něj vše možné. Krejčovskou pannu, Misako pro motivaci a mou koláž s fotkami mně a mých přátel ♥
Psací stůl má šuplíky, abych měla vše potřebné hezky po ruce. Pod stolem je plno kabelů a dřevěný boxík s šitíčkem.
Přes krejčovskou pannu to není viděl, ale na rohu stolu mám svou mini sbírku GLB a vybraných dílů mang.





Zde jest detail zkrášlovacího místečka na mém stole. Na zdi mám pověšený věšák na náhrdelníky. Dole mezi mou sbírkou plyšáků je maličký boxík s šuplíčky,kde mám různé bižuterní komponenty, abych vše na vyrábění doplňků měla hezky po ruce. Nu a pak samořejmě takové ty věci, co denně člověk potřebuje a je třeba to mít blízko, takže parfém, deodorant a nějaký krém, který moc nepoužívám, protože jsem lemra líná. A pak brečím, proč se mi na čele rojí jedna bílá hlavička za druhou... achjo


A tohle je můj spací kout! Inteligentně jsem jej oddělila velkou skříní, abych mohla nerušeně spát, i když zrovna někdo prochází mým pokojem. Spím na matraci. Jak jsem již psala, stále nemám postel. Momentálně mám tedy takový...dalo by se říci japonský styl spaní -__-  Velký plyšový rilakkuma mi střeží krabice s látkami a krajkami. Opravdu doporučuju papírové krabice z Pepca! Je to elegantní zakrytí bordelu, co se vám nevejde do skříně!



V detailu na mé okno můžete vidět starorůžové závěsy z Pepca. Vlastně minimálně půl mého bytu je vybaveno věcmi z Pepca... Mezi závěsy jsou svítící dřevěné hvězdičky. Přítel mi pochválil, že se do pokoje krásně hodí. Tyhle hvězdičky jsou super, když jste, jako já, strašpytel a bojíte se tmy. Můžete to v nejhorší krizovce potom, co jste viděli nějaký horor, nechat svítit celou noc!
Na stranách jsou mé milované orchideje. Mám je moc ráda. Nejraději bych jich měla plné okno, ale zatím mám dvě. Jednu, tu vpravo, zachraňuju a ta vlevo bude brzy zdobit mé okno jejími krásnými květy ♥  Předtím jsem měla parapet plný svíček, ale kytičky mají přednost, takže mi zbyla jen jedna čajovka v ptačí klícce, kterou mi hlídá jednorožec, abychom nevyhořeli XD


Na zdi, která byla smutná a prázdná, jsem si udělala takovýhle komplex krásných obrázků. Naživo to vypadá milionkrát útulněji a lépe než na fotce. Celý ten můj spací kout díky tomu úplně ožil. A až tu bude ještě postel, obrázky budou v naprosto ideální výšce!



No a můj šatník vám ukazovat nebudu, protože jste ho už viděli XD Tam se nic moc nezměnilo. Takové stručné info - článek z animefestu je rozpracován, ale mám před sebou ještě několik zkoušet a plno fotek na zpracování. Takže prosím o strpení ♥ Taktéž připravuji video i foto tutorial na bloomersky. Už mám natočenou první část - rýsování střihu. Druhou část, jak je ušít, natočím až se odhodlám je ušít XD

To je pro dnešek vše ♪♫ Pokud se článek líbil, budu ráda za reakci v podobě komentáře nebo like u příspěvku na fb a pokud jste zvědaví na další lolití pokojíčky, rozhodně si vyčkejte na nové číslo časopisu Sličná Antonie! Pracuji tam na článku, kde uvidíte právě některé z lolitích pokojíčků a můžete se třebas inspirovat ^__^

Děkuji, pokud jste dočetli až sem a napočtenou příště! ♥

7 komentářů:

  1. Hodně štěstí na zkouškách ;) Rozhodně tvůj pokoj vypadá hodně útulně a čistě :3 Já mám věčný bordel všude.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, budu to štěstí potřebovat >__< Joo, čistý je, neb jsem uklízela XD Taky jsem měla furt nepořádek, když jsem bydlela u mamky, ale jak bydlím ve svém, tak mám víc tendence si to tu udržovat :)

      Vymazat
  2. Máš krásný pokoj. Fakt, že chybí postel je jen detail :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ♥ Sice detail, ale mačkat se 2 lidi na matraci o šířce 90cm je mordor XD

      Vymazat
  3. Máš moc hezký pokoj(*^^*)Líbí se mi, jak sis ho vyzdobila, a že tam máš hodně světla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Luci ♪♫ Jo, jsem moc ráda, že mám v pokoji konečně hodně světla. Vždycky jsem měla smůlu na pokoje, které byly tmavé. Zdobení bude pokračovat, až budu mít postel >:D

      Vymazat
  4. Dobrým zdrojem nábytku zdarma bývají vývěsky s inzeráty v různých marketech. V životě jsem nekupovala postel, vždy se mi ji podařilo získat za odnos.

    Mimochodem, pokud je mi známo, tak v JA řeší "postele na kolejích" též matrací, ale podkládají jí kartonem či sololitem a takovými těmi paletami, co se na tom dodává různé zboží. Ono se to celé zvedne od země a je to daleko pohodlnější. Vyzkoušela jsem to v momentě, kdy mi zesnula postel >__< a opravdu to není špatné řešení. Když se to přehodí nějakým lajntuchem, vypadá to i překvapivě dobře.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥