pondělí 8. ledna 2018

♥ DREAM ITEM UNBOXING ♥ Dream Sky OP

Hezký den přeji ♥
Na svém dream dress seznamu mám stále plno položek, jež nejsou v mém šatníku. Proto neustále stalkuju Lacemarket, kdyby se náhodou něco objevilo.




Už v době, kdy jsem tak nějak začala objevovat své vytoužené printy, byl na mém seznamu print od Angelic Pretty - Dream Sky. Moc moc se mi líbil a na seznam jsem ho přidala téměř ve stejné době, jako Sugary Carnival. Dovedete si tedy představit, kolik let jsem po Dream Sky asi toužila. XD Byla jsem si celkem jistá, že je nebudu mít... Vzhledem k tomu, že OP, které se mi designově a střihem líbily daleko víc jak sukně nebo JSK, na LM téměř nikdo neprodával a tak jsou docela rare, a také kvůli vysoké ceně. Octly se proto na mém seznamu dream itemů, které si přeju mít, ale nikdy je nejspíš mít nebudu.Tam mám mimochodem i Melty Ribbon Chocolate. Ty se na Lacemarket sice vyskytují častěji,ale také za nepředstavitelnou částku, za kterou je nejsem ochotna koupit a ani tolik peněz pohromadě nemám :DDD * život studenta *

Na Lacemarket jsem dala řazení dle ceny, abyste viděli, za jakou cenu jsou ochotné lolity koupit tyto OP

Na úplném konci, tedy jako nejlevnější DreamSky OP, byly ty, co jsem koupila já XDXD YAY! Takže se spolu se Sweet Cream House řadí k nejdražším šatům co mám. Ale koupě nelituju, neboť se to vyplatilo a jsou ve skvělém stavu. ♥

A konečně k tomu rozbalování!
OP jsem kupovala v době před vánočními svátky. Putovaly z Floridy v USA a i přesto ke mně domů dorazily za týden BEZ SLEDOVACÍHO ČÍSLA! Jen pro představu - moje Game of Thrones mikina, kterou jsem objednávala na začátku listopadu, mi stále nepřišla...
Ano, jsem hazardér... Takto drahé šaty jsem nechala poslat bez trackingu, aby poštovné nestálo jako polovina šatů.

Balíček dorazil nepoškozen, díky bohu za to. A NEPROCLEN! Misako vyslyšela mé modlitby ♥
Takto to tedy vypadalo, když si odmyslíte mojí veselou malůvku... 




A v tuhle chvíli přišlo mé zděšení.. WAAT??? proč to vypadá jako pytel na odpadky? Ono to je fakt zabalené jako odpadky....
Urychleně jsem rozvázala pytel a byla ráda, že i přes takto děsivě vypadající balení byly šaty nepomačkané a v pořádku ♥ V následujícím odstavci nastane krapet dramatická situace, kterou si trochu zlehčíme "lolita memes"



A pak další panika! Připadaly mi nějaké krátké. Lekla jsem se - co když mi poslala repliku? 

Bylo divné, že bych zrovna já objevila tak levné (je to drahé, ale levné na tento druh printu, chápete mě, že jo) šaty v tak dobrém stavu...

Začali jsme ses mým přítelem pídit po tom, zda jde o originál či nikoliv. Zkontrolovali jsme AngelicPretty tag - sedí, délka - nějak to nesedělo, print - odpovídal, umístění printu - nezvyklé, krajka - sedí. Zkontrolovali jsme vše možné. Nakonec jsem si oblékla Sweet Cream House a na ně Dream Sky a světe div se, byly nachlup stejně dlouhé. Jejich kratší vzhled byl jeden velký optický klam způsobený střihem šatů a skutečně tedy jde o originál ♥♥♥

Nu a teď k detailům!!

Tyto DreamSky OP jsou z release 2013. Barvy se v release 2011 a 2013 značně liší. Mé OP jsou v lavender. Pro porovnání se podívejte, jak vypadá lavender z roku 2013 a jak ve 2011


2013


2011 - popravdě nevím, co je lavender a co růžová >__<


Svrchní vrstvu šatů tvoří šifon s potiskem komet a hvězd, občas se někde mihne nápis Angelic Pretty


Na podšívce spodního lemu je našitá tylová vykrajovaná krajka s puntíky


Jak už jsem psala, šaty jsou kompletně podšité vrstvou příjemné látky, trochu mi z jedné strany připomíná satén, neboť je z rubu krásně matně lesklá a taková opravdu příjemná na omak.



Pod podšívkou je další vrstva, tentokrát z klasické podšívkoviny a na ní našitý tyl jako taková podpůrná spodnička.



Detail rukávu - okraje jsou zdobené opět tylovou krajkou a mašličkou, jsou elastické, neškrtí.



Neckties (takové ty tkaničky okolo krku) jsou zdobené plastovými hvězdičkami. Za mě to je opravdu krásný detail! 



A foto celé vrchní části šatů - jsou vidět neckties, velká, napevno přišitá mašle na prsou



AP nezklamali! OP mají ve švu klasicky kapsu! YAY!



Detail knoflíčku u waist ties - stále si drží motiv hvězdiček, krásné ♥


A na závěr foto celých šatů! Jsou opravdu ooopravdu nádherné! Na léto dokonalé a už se moc těším, až vymyslím jak je nakombinovat s věcmi z mého šatníku ♪♫ Opět se mi splnil další můj lolití sen a to jednou vlastnit šaty ze série DreamSky ♥


A jelikož je rok 2018 a je leden, je tu období wardrobe postů! Můj taky chystám, samozřejmě. Bohužel se v zimě brzy stmívá, takže prosím o strpení. Chci mé oblečení nějak pěkně nafotit a doplňků mám hafo, tak to také nějakou dobu potrvá. A pokud nademnou bude Misako stát, tak by mohlo být i nějaké pěkné wardrobe video!

Takže příště se můžete těšit na
♥ Vánoční shopping update
♥ Wardrobe post 2018!

A pokud jste zvědaví, tak odkaz na wardrobe posty z let minulých mám ZDE

Napočtenou příště!
Yuki ♪♫

2 komentáře:

  1. Gratuluji k nákupu! V téhle barvě se mi líbí potisk šatů nejvíce. Barevné varianty z roku 2011 se mi tolik nelíbí. Ta modrá je jako inkoust do tiskárny. O_o Těším se, až uvidím šatičky v akci. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ♥ Také se těším,až si je obléknu!

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥