úterý 27. prosince 2016

Mé první lolití vánoce ♥

Hezký sváteční večer přeji ♥
Štědrý Den je za námi, navštěvujeme příbuzné a přecpáváme se dobrotami. Asi takto bych shrnula období Vánoc. Letos jsem asi byla hodná, protože mi toho Ježíšek nadělil požehnaně, až mě to šokovalo! 
Štědrý den jsem trávila pospáváním po noční. Večer jsme s Danem a jeho rodinou povečeřeli klasicky řízek s bramborovým salátem a pak už jsme jen napjatě očekávali "příchod" Ježíška!
Já měla Ježíška dokonce třikrát. S Danem, pak u svých rodičů ještě tentýž den a další den po denní službě u mého táty.
pozdrav z nemocnice XD

Po večeři a rozdání dárečků jsme s Danem vyrazili do Děčína, kde na nás čekala moje část rodiny. A že nás tam bylo XD 
Děda si rozbalil kávovar, nejdřív na to koukal jako co se to Ježuch zbláznil, ale pak měl obrovskou radost a my s ním!

Za celé ty roky, co nosím lolitu, mi letos byly naděleny pod stromeček šaty!!!!! AAA!! WonderParty od Angelic Pretty.
První šaty, ke kterým mám i originál mašli *____* aaach...jakou jsem měla a stále mám radost! Mají odnímatelné dlouhé rukávy, takže je mohu nosit v létě i v zimě :3















Tahle mikina má naprosto boží motiv! *__*

Dostala jsem knihu o fotografování ^^ Těším se, až zase půjdu něco/ někoho nafotit

MozartKugeln - moje nejoblíbenější čokoláda! A úžasná sladká taška! Ke sweet coordům se bude jistě hodit ♥

Krom šatů jsem byla v šoku z tohohle! Ježíšek u táty si asi řekl, že dá dohromady kapelu XD Ségra dostala kytaru a já mikrofon *__* Jde zapojit přes USB do PC. Nahrává čistou stopu. Ještě dokoupit pop filtr a bude to dokonalé! Pořádný mikrofon jsem si přála dlouho ♥ Krom zpěvu se dá využít i na budoucí videa *_*

A CO BY TO BYLO ZA VÁNOCE BEZ PONOŽEK?!?! Loni jsem nedostala ponožky, byla jsem pěkně zklamaná... Ale letos mi to, zdá se, vynahradili - a rovnou s pandama *__* juuhuuu

Tohle tričko jsem si zamilovala! Hlavně ten popisek XD 
To je z vánočního spamu vše ♥ A co hezkého letos nadělil Ježíšek vám? ^__^

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥