úterý 22. listopadu 2016

Spodnička od MadameMuffin

Někdy na konci Srpna jsem si od MM objednala bílou organzovou spodničku středního objemu. Před pár týdny mi konečně dorazila domů a já čekala s článkem/ recenzí právě těch pár týdnů, aby mezitím slehla a já si mohla udělat na kvalitu nějaký názor.

Protože se mi kupí světlé věci a černá spodnička pod nimi vypadá prostě blbě, nastal čas si pořídit bílou!

Jak už jsem psala, je středního objemu. Na to, že je to střední objem, je objemná až až :D Ale třeba je to tím, že jsem drobek XD Co se objemu týče, dávám jedničku s *

Je opravdu pečlivě a kvalitně ušitá! Nikde se nepáře, netrhá. Organza je na trhání hodně. HOOODNĚ náchylná. Znám to z vlastní zkušenosti. Šila jsem si organzovou spodničku a dneska ji mám jen jako nouzovku, protože z ní všude lezou ta vlákna a je pěkně potrhaná. Nesešila jsem ji dostatečně pevně >__<

Navíc má krásnou cedulku se jménem značky, takže si budete připadat hrozně cool XD, protože máte kupovanou "značkovou" spodničku!
 *no...já si tak připadám...protože to je moje první kupovaná spodnička...hehe...*

Celkový pocit z ní mám naprosto fantastický! Bála jsem se, aby mi nepřišla cupcaková spodnička, nebo rychle nechcípla. Abych do toho neinvestovala nemalé peníze a nepřišlo mi něco, co se mi tvarem nelíbí a objemem je to nedostačující. Byla jsem však příjemně překvapena a rozhodně nelituji!
Mám sto chutí si u MadameMuffin nechat ušít i novou černou neb jsem líná si ji ušít... (ta moje onošená chuděra fakt potřebuje do důchodu...)

Celkové hodnocení?
Objem - výborný!☺☺☺
Zpracování - velmi kvalitní!☺☺☺
Cena - odpovídající ☺☺☺ (stála 1700kč plus poštovné)
Za sebe tedy spodničku od MadameMuffin mohu doporučit všema deseti! Vyplatí se si na ni počkat ^__^


Moc fotek se spodničkou ještě nemám, tak snad postačí tato "mobilová":)

A balíček od AP už se blíží ke mně domů, takže brzy bude unboxing ♥☻
Hezký den přeje Yuki! ♪♫

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥