úterý 2. srpna 2016

Yuki's Diary - Nový foťák ♥ Angelic Pretty Paris!

Hezký den přeji ♥
Za poslední měsíc jsem se víc pustila do natáčení videí a fotky na blogu nějak nabraly větší rozlišení. Čím to? Že bych si konečně po tom utrpení bez foťáku pořídila nový? Ano, přesně tak! ♥ Naskytla se mi příležitost a já se jí chytila!
Focení mě moc baví a natáčení videí taktéž :3 Jen to s sebou přináší další výdaje...Koupit si další lepší objektiv, stativ, mikrofon, protože ten vestavěný ve foťáku docela šumí...

Krom toho, že mě baví fotit, ráda fotky i upravuju. Spíš se to tak nějak učím, takže v tom nejsem ještě dobrá, ale posuďte sami, jak se vám má práce líbí ^w^

Foťák - Nikon D3200
Objektiv - Nikkor 18-55 AF-S
















A teď nějaké bez úprav ^__^ Fotky předtím jsou z doby, kdy jsem ten foťák měla v ruce 2. den. Dále jsou fotky z dovolené. To už jsem se s tím naučila pracovat a fotila na manuální nastavení, takže úprava u mnohých ani není třeba :) Má to krásné barvy i bez toho ♫♪






No, vypadá to, že na srazech pořádaných mnou asi budu fotit já XD Když neseženu fotografa... Na pikniku si nikdo nestěžoval :D Sice nebudu na žádné fotce, ale to nevadí!


Teď se přesuňme do druhé části článku - ANGELIC PRETTY
Je to jako sen! AP znovu otevřeli butik v Evropě ♥ V paříži! A navíc odtamtud i posílají, takže neplatíte clo a dph :3 Když jsem zjistila, že jízdenka tam a zpět stojí 1600kč, začala jsem opět uvažovat nad tím, že tam pojedu! Moc ráda bych tam jela. Baví mě cestovat "na vlastní pěst" vlakem, autobusem a tak... 
Zatím mi však postačí nové paraple *__*

 Vždycky jsem takové chtěla a teď ho můžu mít, a bez cla! 
Je sice o něco dražší než v jenech, ale vyhnete se tak tomu dlouhému čekání a předávání plné moci České Poště, doplácení a tak. Je to zkrátka jako v pohádce ♥
A třeba boudou mít i luckypacky! *__* 
Tady je několik videí, jak to tam vypadá

















No a taky jsem trochu updatovala wishlist >__< a pár dalších záložek na blogu
A pak provádím ještě něco, ale o tom až jindy :) 
To je odemě dnes vše a napočtenou příště ^__^

2 komentáře:

  1. Na focení máš talent. A paraple ti moc přeji. Chtěl bych ještě jedno, čistě bílé. To se objednává na oficiálním webu? Francouzský e-shop nemohu najít.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. objednává se to přes email. Najedeš na facebook té pařížské pobočky, proklikáš alba, co mají dostupné na prodejně a pak to přes mail objednáš. Psala jsem jim přes fb zprávu a cena za poštovné do ČR je 17eur, pokud posílají šaty, za paraple prý bude levnější. A děkuji ♥

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥