úterý 5. července 2016

♥OUTFIT♥ IceCream

Hezký večer ♥
Jak tak chodím do práce, nemám moc času na jiné mimodomácí aktivity a neděje se nic, o čem bych mohla psát. Vlastně děje :D Ale číst o mých zážitcích z nemocnice by asi nebylo pro každého XD
Někdy nám pacienti nosí dorty nebo chlebíčky. Je to od nich moc milé. Někdo si může říct, že ještě v té práci člověk ztloustne, ale přes den, hlavně ráno, je na oddělení tolik práce, že si ani nesednete. Doma pak povinně hodíte nohy nahoru, abyste předešli křečovým žílám a na kousek dortu mnohdy ani není čas, takže se to i někdy musí vyhodit, a to je škoda :( I přes to mě práce zdravotní sestry moc baví a dělám ji ráda.




Protože jsem v nemocnici na plný úvazek dočasně, než nastoupím do školy, budu si moci konečně koupit foťák *_* Jupí! Splní se mi tak po letech jeden z mých snů a dám přednost foťáku před lolitou. Přeci jen to s ní tak trochu souvisí. Budu moci dokumentovat srazy, své cesty na srazy. různé zážitky, box openingy, tutorialy, je toho tolik! ^w^
Vždycky po noční mám den a půl volný, takže jsme s Luci zašly do cukrárny a jen tak se projít po městě.
I když ze začátku lilo jako z konve a byla bouřka, za chvilku se opět vyjasnilo a bylo tak hezky celý zbytek dne *_*




Luci si na sebe vzala naprosto nádhernou sukni, kterou jsem musela neustále obdivovat a okukovat. Musím se o to s vámi podělit, a tak jsem nafotila detaily XD



No a já mám svůj šatník z poloviny v Ústí a z poloviny v Děčíně XD

Top - sekáč
svetřík - sekáč
sukně - Baby the Stars Shine Bright
teaparties(boty) - Angelic Pretty
ponožky - GATE
medvídkový náhrdelník - Cropp
prstýnky - Lyrel, PorcelainDoll
Doplňky ve vlasech - Hpi, NewYorker, H&M
aktovka - NewYorker
placka - handmade
perličkové náramky - vietnamci, dárek
brož s čokoládou - součást balíčku z vídeňské TeaParty












Sice jsem se po noční moc nevyspala, ale dnešek s Luci mi za to stál! Zlepšilo mi to náladu a hezky jsem si odpočinula ^__^

3 komentáře:

  1. Paní to jsi měla hezky den :-D Jinak chápu jaké to je být sestra. Moje sestra je v Děčínské nemocnici a opravdu má toho hodně a spánku ještě min. Ale je moc šťastná má práci kterou chtěla a myslím si že tohle povolání je nějak jak to říct poslání :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Paní to jsi měla hezky den :-D Jinak chápu jaké to je být sestra. Moje sestra je v Děčínské nemocnici a opravdu má toho hodně a spánku ještě min. Ale je moc šťastná má práci kterou chtěla a myslím si že tohle povolání je nějak jak to říct poslání :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je pravda, že se na sestrách pozná, zda to dělají jen pro peníze nebo tu práci mají rádi/ mají k ní nějaký vztah. Nemocný pacient to vždy pozná a vnímá.

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥