pátek 18. března 2016

Mišmaš - fotky, smetí, Venus Angelic

Hezký den přeji ♥ Přidávám extra post s fotkami od Dark Vision Studio. Jsou to velice talentovaní fotografové a na každou fotografii od nich je radost se podívat. Bylo mi ctí stát před jejich objektivem ♥ Zároveň jsou to milý a roztomilý pár ♪♫
Protože téma srazu byla čokoláda, i svůj outfit jsem se snažila udělat sladký a čokoládový XD
Tady je!








Coord rundown
petticoat, bloomers, headbow, doubleclip - handmade
dress, shoes - Angelic Pretty
Rilakkuma necklace - Lyrel
biscuit broach - Fragile Figurine
biscuit beret - Vision World
tights - off brand



Upřímně, raději jsem za objektivem, nežli před ním XD
Dnes jsme měli v Ústí i v Děčíně nádherné slunečné a teplé počasí. Kazil to jen studený vítr. Nebavilo mě sedět doma a když jsem při úklidu našla svůj malý kompakt, napadlo mě jít fotit jarní poupátka a kvítky. Moc mě to nebavilo...bylo to takové stejné, nezajímavé. Možná proto, že květiny a hmyz fotím často. Navíc tímhle kompaktem bych hmyz ani nevyfotila.
Má procházka mě zavedla na nedaleký kopec s rozhlednou. Na tomto místě mě Dan prvně políbil *w* před necelými 4 lety.
Posadila jsem se na lavičku a pozorovala krajinu, sluníčko a přemýšlela nad spoustou věcí. Zaujal mne odhozený kelímek od BubbleTea, který se mi mihl pod nohou. První myšlenka byla - achjo, ti lidi po době neumí uklízet. Už hází odpadky i tady... Koukala jsem po nějakém koši, ale nikde nic. Pak jsem si vzpomněla na pohádku "Život brouka" a přemýšlela o tom, jak je pro mravence a hmyz všechno tak veliké a jiné. Napadlo mě vyfotit to smetí a předměty venku z jiné perspektivy. Takové trochu mravenčí a připadalo mi to docela zajímavé.
Btw- město by mělo na to místo nechat dát nějaký koš, jako bývají v lesoparcích a tak. Hlavně když tam chodí turisté a skupinky puberťáků. Hodil by se...




"Cesta do středu země"
trubka vylézající ze štěrku sloužící na odvod dešťové vody 


"Dvě postavy v kápích ploužící se sopečnou planinou"
ohořelé papírky v ohništi


tohle je prostě smetí :D Ale líbily se mi ty barvy

No a aby byl článek pořádne dlouhý, mám tu další myšlenku. Nová Venus Angelic.
Určitě spousta z vás slyšela o tom, že Venus utekla od své matky do Japonska a žije tam se svým přítelem/ manželem. Kdo ne, už to víte.
Venus byla v mých lolitích začátcích inspirací nejen pro mě. Postupem času se mi hodně znelíbila a přestala jsem ji sledovat. Její videa byla taková jiná a nebavila mě. 
Teď začala točit jinak, působí šťastná a "nová Venus", jak ostatní říkají, se mi líbí daleko více. Vypadá spokojeně, je plná života a vypadá to, že se asi vrátila zpět k lolitě :D (podle oblečení ve videích) Ve videích už ani nepůsobí tak uměle jako dřív. Mám radost, že se postavila na své nohy a Margaret jí už nedělá tiskového mluvčího. Na jednu stranu mi je líto, jak ubohá dokáže Margaret být, když o své vlastní dceři šíří po internetu tak ohavné věci. Je to hrozné a já držím Venus pěsti, aby to ustála, byla šťastná s Manakim a dělala, co ji baví ♥
Na závěr dvě videa - jedno, které mne inspirovalo na začátku mého lolitího života a jedno od "nové Venus"
¨




A jaký máte vy názor na nová videa Venus Angelic? 
Zaujalo Vás něco? Máte otázku, chcete se vyjádřit? Nestyďte se a napište komentář ^__^ Velice to potěší a na každý co nejdříve a ráda odpovím ♪♫
Hezký zbytek večera ♥
Yuki *w*

4 komentáře:

  1. Ó, moc ráda vidím i tvé fotky od DarkVision!^^ A na té druhé máš speciálně roztomilý výraz!

    Ve focení se nevyznám, tak tvé fotky moc hluboce komentovat nemůži, ale myslím, že dojem "mravenčího světa" se ti povedl, kromě té s kelímkem bych na první pohled ani nepoznala, že se jedná o odpadky.

    Venus mě nikdy moc nezaujala z hlediska videí(protože má nezáliba ve sledování videí :D), ale ráda jsem sledovala fotky jejích outfitů. Má ještě blog nebo něco? Vím o jejím Instagramu, ale tam přímo outfity moc nefotí, co jsem koukala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ^__^ S blogem si nejsem jistá. Stále existuje, ale od 2013 tam nemá příspěvky :/

      Vymazat
  2. Ooh, ta dívka je skoro z poloviny tak sladká jako Ty *o* Youtube nesleduji vůbec, ale vypadá to jako zajímavý tip, takže se uričtě podívám. Děkuji ^^
    Ty fotky jsou krásné, to slunce ti to moc pěkně dokreslilo *-* Už se těším, až uvidím nějaké další fotky poházející z tvých rukou ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Venus? Nee :DD Děsí mě, že bychom si byly nějak podobné :DD (* viděla všechny ty parodie na ní*) Má super videa, ale stejně sladká jako ona bych nechtěla být XD Dostala bych brzy cukrovku a když ne já, tak Dan určitě! XD Děkuji za pochvalu :3 Chodím fotit ráda, tak jistě něco přibude♪♫

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥