čtvrtek 10. března 2016

A jsem zase v Praze O__o

Aano, je to tak. Má severská maličkost se opět vypravila do hlavního města. Byl to neplánovaný výlet. Napadlo mě to ve chvíli, kdy mi došlo, že látky, které potřebuji, nejsou u nás k dostání a má jediná možnost, kdy se do Prahy dostat ve všední den byla právě dnes. Můj poslední volný den jarních prázdnin.

Do mé posádky jsem naverbovala několik zkušených Pražáků. (Iri a Káju)  Kája, jako obvykle, nezapomněla narážet na to, že nemám opencard. No a coo T__T Mám in kartu! A tu ty nemáš XD
Jak už mnozí z vás ví, jsem hodně vybíravá a své návrhy tisíckrát předělávám. Totéž se stalo i dnes. Šla jsem do Flextexu s malinkou představou toho, co bych chtěla a Prahu opouštěla s materiálem na totálně jiný návrh, který je zatím v mé hlavě, ale sečkejte do konce dubna XD. Uvidíte ho všichni! 
Proč do konce dubna? No protože jedu letos poprvé na Animefest. Už mám koupený lístek a šatky šiju právě na tuto událost. Ano, budou to šaty. Jestli JSK nebo OP, to se nechte překvapit *_* 
Ačkoliv původní záměr byl gothic, síla krémové a nádherných látek s potiskem růží zabila mé gotické plány...

Kvůli mé vybíravosti jsme letěli z Flextexu do Mráze a z Mráze zpět do Flextexu. Celý den mě prudila nepříjemná migréna, která se začala ozývat zrovna v nejméně vhodnou chvíli. Cestujete, povídáte si, NIC. Vybíráte materiál a přemýšlíte, co z něho chcete udělat - ta mrška se ozve a vy byste nejraději hlavou mlátili o zeď. Jo, mám ji právě teď znova, a proto jsem si na ni zrovna teď vzpomněla. Au T__T
Ve Stoklase jsem nakoupila zbytek materiálů a vyrazilo se směr Japashop. Původně toto v plánu nebylo. Měla jsem jen čapnout látky a jet domů, ale prvně jsem byla na "výletě" v Praze mimo školní exkurze, prostě soukromě ve všední den a toho se muselo využít! 
Cestou do Japa jsme se bohužel museli rozloučit s Kájou, a tak naše cesta pokračovala dál. (to zní jak z nějaké reaity show O__O Sorry Kájo, prohrála jsi duel s Iri, pro kterou diváci hlasovali bohužel o něco víc...Souboj lordů tím ale nekončí!!)

V Japashopu jsem byla naposledy před cca 5 lety. Měli tam v té době spoustu sladkostí, zbytky lolity, na kterou jsem v té době bohužel neměla - ani na blbou mašličku T__T a spoooustu mang. Jaké je to po 5 letech? Hrůza. Z místa, kde kdysi býval lolita butik a po sléze manga knihovna,  je teď sklad. Už tam nemají ani ty kawaii bento boxy a ty co mají, jsou za nekřesťanský peníz. Jídlo drahé - až na nakládanou ředkev! Tu mají levnější než v makru a korejském obchodě. Celkově mě japa dosti zklamal...

Ani Iri ani já jsme si tam nic nekoupily a jely jsme dál! Následoval K-shop neboli obchod s japonskými a korejskými potravinami ♥ Objev století (pro mě) byly asi nejlevnější řasy Nori, které jsem kdy viděla. Samozřejmě jsem je hned uzmula. Pak mě Iri zasvětila do světa sladkých chipsů, om nom nom *__* a spousty dalších dobrot. Danovi jsem dovezla ostré korejské ramen a kaštanový koláček. Já ramen ještě neměla, Dan už si své snědl a řekl, že ujde, ale nudle by chtěl jiné XD Kaštanový koláček byl vynikající a na ty čokoládové sušenky se chystáme XD Koření na rýži taky ozkouším jindy. 

A co by to bylo za den plný Asie bez návštěvy nějaké asijské restaurace? Prvně jsem si dala něco jiného, než sushi nebo vietnamské jídlo. Děkuji Ti Iri *w* Jmenovalo se to...hm.......ee...Bibimbab?? Help me T__T já nevím, ale asi to mám dobře. Byla to prostě rýže, na níž byla nějaká zelenina, řasa, maso a volské oko, k tomu chilli omáčka a moooc dobrá miso polévka. Iri si dala taky něco velice dobrého, ale už nevím, co to bylo XD Nacpaly jsme si plná břicha a za sebe mohu tuto restauraci jedině vřele doporučit. Obsluha je velice milá a dostáváte dobrůtky zdarma, když čekáte na jídlo, yay XD
Tenhle popisek s WC selfie mě rozesmál XDDD

Jídlo zdarmaa

Iri chránící si své jídlo

Bibimbab! Joo XD A miso polévka
Dnešek byl zkrátka super :3 Mám další pěkný zážitek uložený ve své hlavince a doufám, že podobně veselé budou jen a jen přibývat XD 

9 komentářů:

  1. ty kancho sušenky jsou skvělé! mají je tady v korejských potravinách v Ostravě a je to moje závislost :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha XD Nejdřív jsem ten komentář přečetla jako kachno sušenky (kachní) XD Už jsme je s Danem otevřeli :D Nedalo nám to a jsou faakt ňamí ♥ Asi dopadnu stejně XD

      Vymazat
  2. Nah ,asi začnu lehce negativně .. Opravdu bytostně nesnáším své jméno a to v jakékoliv podobě.Jsi sice jeden z lidí ,kteří ho mohou používat ,ale nemám to ráda. Vůbec.Už se těším na své oslavy plnoletosti a s nimi změnu.O_O
    Jinak den s vámi jsem si moc užila ( viz můj blog ) ,jen mě mrzí ,že jsem nemohla zůstat :/ Ale co ,příležitostí pro další zážitky bude jistě ještě mnoho ^^ lol ,zasmála jsem se ,souboj lordů xD Jako bych jím někdy byla xDD Ten popis jak jsi vybírala zní tak jednoduše ,mě se nikdy k takovým složitostem dojít nepodaří ,jsem čistě praktický člověk :D Jdu do obchodu a mám naprosto přesnou představu co chci .. dojdu .. zaplatím .. odcházím. A běda ,když to nemají ,to odejdu a vrátím se až to mít budou xD Um ,ale jsem moc ráda ,že jsem Vás mohla opět vidět ^^

    OdpovědětVymazat
  3. Uvažuji, jestli je K-shop to samé co Korea Mart, nebo je to úplně jiný obchod? Popř. Kde je? A má někdo porovnání cen?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K-shop patří pod firmu Shin (řetězec Shin, netuším) ale co tuším že na vizitkách mají jenom pražské obchody a nevám kde je Korea Mart, ale K-shop se vyloženě jmenuje K-shop, není to naše pojmenování XDDD

      Vymazat
  4. Taakže, jestli je stejný, to bohužel nevím. Nachází se hned vedle OC Palladium. V porovnání s japashopem mají levnější ceny. Pokud to pomůže - 10ks řasy nory za 45kč, ramen (viz foto) 26kč, kaštanový koláček 7kč, chipsy tam mají okolo 20 - 30kč, nevím přesně. Sushi rýže 60kč za kilo, 120kč za 2.3kg. To je asi vše, co si pamatuju z cen :) Snad je to něco málo pro porovnání.

    OdpovědětVymazat
  5. Ha-ha...mé lordstvo opět vyhrálo >XD

    Well...napsala si to téměř správně, možná je nějáký přepis z hangul i kde by byla tvá verze správně, ale tam to tuším bylo jako "Bibimbap" a já měla Tempura udon...málem jsem se nedovalila domů...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. představa jak se valíš domů je vskutku vtipná :DD Hmm...tempura udon. To je jako tempera XD Jo, asi si to už zapamatuju

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥