neděle 3. ledna 2016

The 30 day lolita challenge DAY 2!

10 things you love in lolita

10 věcí, které na lolitě miluješ




1) I feel like a woman, princess from the old times *__*
připadám si jako princezna nebo dáma se starých časů ♥

2) My legs look longer because of the petticoat and waist skirts, dresses XD
Protože je lolita do pasu, prodlužuje mi opticky nohy XD

3) A lot of lolitas hates bloomers, I love them. Nobody can't see my underwear XD and it's perfect shorts for wearing at home!
Spousta lolit nenávidí bloomers. Já je naopak miluji! Nikdo nevidí mé sodní rádlo ať dělám cokoliv a navíc jsou perfektní na doma jako takové lehounké pohodlné šortky :3

4) People in lolita comm are nice and friendly ♥ I found a lot of friends, true friends here
Lolita komunita je milá a přátelská. Našla jsem v ní plno opravdových přátel ♥

5) It's me. It's my real personality. Wearing lolita is great feeling and it makes me really happy!
Jsem to já, mé skutečné já. Lolita mě dělá šťastnou, je to úžasný pocit, nosit ji.

6) Prints! I love the prints! *__* Brand designers have a lot of great ideas.
Miluji potisky! Designéři značek(nejen japonských) mají tak nápadité potisky :3 Tu představivost jim závidím a hlavně to, že umí kreslit.

7) I love tea parties XD These shoes are so cute and comfortable. 
Jednoznačně zbožňuji tea party shoes. Jsou velice roztomilé a HLAVNĚ pohodlné.

8) Every lolita has her personal style. For example, Lolita chan likes cardigans, big headbows are her friends and second Lolita chan doesn't like cardigans. JSK with blouse and matching jacket is more cool for her, she likes wearing berets as a hair accessory. It's still sweet but different sweet.
Každá lolita má svůj osobitý styl. Například Lolita chan má ráda cardigany a hlavožravé mašle jsou její nejlepší přátelé. Druhá Lolita chan cardigany ráda nemá. Stačí jí JSK s halenkou pod nimi a k tomu, kdyby bylo chladno, ladící bundička. Barety používá jako nejčastější doplněk do vlasů. Pořád je to sweet, ale jiná sweet.

9) I've never worn a lot of makeup. It wasn't important for me. And now? Before every meetup I put my circle lenses on, powder and so on and boom - magic! I look different XD
Nikdy jsem se moc nelíčila. Vlastně vůbec. Maximálně jsem měla linky a teď? Před každým srazem si nasadím čočky, napudruju se a tak dále a bum! Kouzlo XD Vypadám o dost jinak XD

10) I'm package stalker XD I love when I buy something and then I can track my package. I do this everyday until the package will arrive home :DDD
Jsem závislá na sledování zásilek :DD Když si něco objednám, stalkuju to každý den, dokud mi to nedorazí domů. Mám to stalkování ráda XD a asi je to i pěkně divné, ale což :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥