středa 26. srpna 2015

Návštěva flextexu

Po roce a půl jsem opět zavítala do Flex tex, abych nakoupila látky na cosplaye pro mého Dana a jednoho mého kamaráda. Dloouho mě prosili, abych jim ušila cosplay a teď jsem konečně svolila s tím, že mě ale musí vzít zrovna do Flex texu, protože látky, jaké potřebuji, mají tam a v Děčíně o ničem nevím. V Ústí máme momentálně látky zavřené a také je tam na prd výběr. Mohla jsem po internetu, ale když si Dan vymyslí postavu s kabátem jako pytel od brambor, musela jsem si tu látku i osahat.


Do Prahy jsme Michal a já vyrazili okolo 12. hodiny. Jeli jsme zhruba hodinku. Na dálnici Michalovo mini autíčko všichni předjížděli, tak jsme si teda řekli, že jako správní piráti dálnic vytvoříme menší kolonu :D Vedle nás kamion a za námi plno nervózních řidičů. Když Michal usoudil, že je kolona dost velká, zařadili jsme se zpět za kamion.
 Žádné problémy nebyly, dokud jsme nepřijeli do Prahy. Následujících několik vět budu psát stylem scénáře. ♥ pro mě a ☻ pro Michala...

*jedeme okolo Letňan*

☻No, teď jestli to najdem....
♥ Je to vedle Alzy, takže musíme hledat Alzu, určitě budou někde cedule...

*jedeme asi 5 minut*

♥HELE!! ALZA 1200M!! To je snadný, za chvilku tam jsme XD

*o pár odboček později...*

☻Tak kde je nějaká alza?! Nic nevidim! Ani cedule.. Zeptáme se někoho

*ptali jsme se náhodného kolemjdoucího, kde že je tady Alza. Kolemjdoucí poradil*

♥Mám takový neblahý pocit, že jedeme špatně... Tady jsme už byli...

*takhle jsme kroužili 45minut!!!!! Pořád dokolečka ale jinými uličkami... Dokud nás nevysvobodil pán, který nám řekl tu správnou cestu*

♥Můj mobil říká tady doprava.
☻Fakt? Tyjo, ne! Nesnášim Prahu!!! Kdo se tady má vyznat?! Vedro! Kde je ta Alza, sakra?
♥Jéé hele, Flextex! Huráá :DDD
*ano, skutečně bylo toto místo tak blízko a my jezdili stále okolo těch 45minut, ale ne a ne to najít...*

Cestou do Flex texu jsme minuli Stoklasu. Hned jsem se vrátila a šla dovnitř. Koupila jsem si tam přívěšek s motivem nůžek, protože jako správná loli švadlena musím mít náhrdelník s nůžkami! Nu a pak jsem sáhla po komponentech na vlasové ozdoby, protože těchto komponentů není nikdy dost.

Hned poté jsme zamířili do toho velikánského látkařství a hledali nejdříve látky na Michalův cosplay. To se ukázalo jako snadná věc, ale látky na Danův cosplay už byl větší oříšek. Ošmatávala jsem tolik látek a trvalo mi asi 30minut, než jsem objevila to pravé. Odstíny nejsou přesné, ale lepší něco než nic...

A do třetice látky pro mě *__* Koupila jsem si černou bavlnu a tmavě modrý šifón. Těšte se, bude nová sukně ♥ 

Cestou zpět jsem opět nahlédla do Stoklasy, protože tam se jen tak znova nepodívám. K mé smůle jsem tam zahlédla kostice ze spirálové oceli a tak začíná historka, jak jsem za látky dala zbytek své výplaty >__<
Ve chvíli, kdy mě oslnila záře těch kostic jsem se vrátila do flextexu a k nim nakoupila pevnější černý satén(fakt pevný, na doporučení paní v obchodě, protože ta lepší látka, tu si prý všechnu koupila paní Riwaa >__< chjo... ), saténový šikmý proužek, průchodky, korzetové šněrovadlo, výstužovou látku do korzetů a tenčí bavlnu jako podšívku. Zruinovalo mě to, protože hlavně ten satén stál dost.. Už chápu, proč jsou korzety tak drahé. 

Když jsme konečně nakoupili vše, čekala nás cesta zpátky. Tu jsme našli na první pokus. O to víc jsme se zoufale smáli tomu, že jsme 45minut kroužili kolem toho, co bylo taaak blízko...

A jaký je váš vtipnější zážitek z cestování? XD

Vy, kteří čekáte na report z Natsuconu, budete muset ještě nějakou dobu sečkat. Čekám, až se tak nějak objeví všechny fotky. Zatím Vám prozradím, že mám odtamtud nádherný modrý klobouček a medovou paruku, protože jsem neodolala >__< Zkoušela jsem dávat dohromady outfit, který by třeba mohl být na teaparty do Vídně, ale stále jsem se nerozhodla. Doplňky jsem nedávala, protože jsem to sesmolila večer a byla líná je hledat >__< ale mám hrubou představu...  Snad se líbí ♥
To je odemě vše a napočtenou příště!!! ♥♥♥

6 komentářů:

  1. Jéé, do Flextexu chodím také pro látky :) Mají úžasný výběr a vždy se objeví něco nového, roztomilého, co by se dalo nosit.. Samozřejmě pokaždé nezapomenu zavítat do Stoklasy, ale tam chodím až poté, co se nakoupí látky, protože se mi to nechce vláčet tam a zpět. :)
    Doufám, že až budeš mít korzet hotový, pochlubíš se jím, protože jsem na něj vážně moc zvědavá a přeji hodně štěstí při jeho tvoření

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem zvědavá XDXD Zjistila jsem, že nemám dostatek kostic takže se to prozatím odkládá, ale můžu začít sledovat tutorialy, vyrábět střih a přemýšlet, jak že to udělám XDXD

      Vymazat
  2. Ačkoliv je to jen paruka, ta světlá ti neskutečně sluší :3 a ten outfit je strašně moc božííí :3 <3 opravdu ti moc sluší. A doufám, že si ho vezmeš a budou i kvalitnější fotky :) i když tobě sluší všechno lolití outfity :D což ti závidím :)

    PS: Jsem ta slečna se kterou si píšeš přes vinted :)
    PS2: Už se těším na fotky z Natsuconu a mrzí mě, že jsem nemohla jet (učení má přednost) :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jee, to jsi ty? *w* Mockrát děkuji! Také mě celkem mrzí, že jsme se nepotkaly :/ A moc ráda bych na tobě viděla šaty odemě :3 Jak ti padnou? Máš i sukýnku, pokud se nepletu. Jestli ano, máš nejvíce věci odemě ze všech v čr XDXD

    OdpovědětVymazat
  4. Šaty mi padnou skvěle :) měla jsem je na Advíku, můžu zaslat fota i když ne moc kvalitní (kamarádka není nejlepší fotograf a já nejsem fotogenická :D ) aj sukýnku mám :) a doufám, že bychom se mohli setkat na nějakém jiném srazu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kvalita vůbec nevadí :3 A moc ráda bych se s tebou setkala ^__^ Budu na vánočním sraze v praze.

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥