neděle 30. srpna 2015

Natsucon 2015

A je to tu! Doplazila jsem se k PC a konečně napsala své zážitky z Natsuconu, mého prvního conu vůbec!

K outfitům, foilo si mě dost lidí, ale nikde ty fotky, kromě Grestema a jedné fotky, plus tablet foto od Shiry nemůžu najít :D Takže se omlouvám, ale například outfit z pátku nemám zdokumentovaný vůbec :( 

PÁTEK
Krátce poté, co jsem se vykopala z postele, přijel Danův a můj kamarád Michal. Přijel dřív než jsem předpokládala. Čekali jsme spolu na Dana, až přijde z práce a já se šla mezitím "zkulturnit".
Dan, jako obvykle, zapomněl/někde nechal klíče a lezl dovnitř oknem. Achjo...
Když jsme byli všichni připraveni, vyrazili jsme na ústeckéhlavní nádraží, kam za námi přišla Shira, Michalova a teď už i má kamarádka. Je to opravdu milá a zábavná osůbka! V écéčku nebylo místo, jak je zvykem, takže jsme celou cestu do Prahy stáli v uličce, ale řeč nestála, a tak to uteklo rychle.
V Praze jsme se občerstvili v Palladiu, zavítali do ComicPointu a zamířili směr Natsucon!

Před budovou, kde se celá akce odehrávala, jsme čekali asi hodinu, mezitím jsme potkali Figa a pak to začalo! Fronta se zmenšovala a my se blížili na náš první con (pro Michala, Dana a mě, Shira už nějaké conové zkušenosti měla :D )

Uvnitř jsme dostali pásku na ruku a stali se tak oficiálně účastníky Natsuconu! Yay!
Jelikož jsme Shira a já shopaholici, hned jsme se šly podívat kde co je. Objevila jsem stánek PorcelainDoll u nějž sedělavždy usměvavá a milá Pet se svým přítelem :3 Hned vedle pak bylo několik stánku s anime figurkami, plackami a polštáři, nu a tak nějak různými věcičkami. Polštáře mě lákali, ale nebyl rillakuma a hentai ani naruto polštář bych doma moc nechtěla >__< Zamířila jsem o patro výš. Zde mě zaujal obchod s parukami. Bylo mi líto, že neměli černou s culíčky, ale zároveň to byla dobrá zpráva pro mou peněženku. U Pet jsem si koupila mašličky do vlasů od Lorinoko, krásně sedí ke kočičím JSK od Madamme Muffin ♥
Okolo stánku s parukami jsem kroužila několikrát až najednou - objevila jsem paruku podobného stylu a baryv, jako je honey mermaid na Lockshop wigs! Říkám si, jen si ji vyzkouším, budu v ní vypadat blbě a to mě odradí (navíc jsem si jako pojistku s sebou vzala hotovost na jídlo a nějaké drobnosti, rozodně ne na paruku)

Zkusila jsem si ji a vypadalo to dobře >__< Hlavní kritička Shira mi paruku schválila a já neodolala....odolávala jsem příliš dlouho a vidina dlouhých vlasů mě ovládla. Mé prokletí a nevýhoda Prahy - bankomaty všude. A tak jsem k pátečnímu večeru získala paruku. Od té chvíle jsem se stala inkognito Yuki a spooooousta lidí mě nepoznala ani když stáli metr naproti mě a koukali na mě.

Okolo dvanácté jsme se zachumlali do spacáků v tělocvičně a uchýlili se ke spánku. Jakožto milovník spánku jsem moc nespala. Zem byla tvrdá a stále jsem se probouzela. Ale před spaním byla legrace XD Figo stále dělal různé pazvuky a v té tmě to bylo šíleně vtipné. Museli byste tam být a slyšet to. Pak byste se jistě smíchy neudrželi!

SOBOTA
Ráno jsem se probudila už v 5, převalovala se do 6 a v půl 7 jsem vstala a šla se převléknout do sobotního outfitu, opět s parukou XD Všichni ostatní stále spali.

Sobotu jsem trávila hodně sbíráním achievementů. Za splněné achievementy byly lístky do tomboly, které se jinak sehnat nedaly.
Moje vášeň, karaoke, bylo k mé smůle zabrané, pořád.... Rozhodla jsem se vybít energii jinou činností a to DDR. Na Natsu byla starší hardpadová verze, byla to zábava XD Sice to nebylo dobré, když mám lolitu a dřív tím pádem končím, abych se nespotila, ale i tak jsem si užila spoustu zábavy na téhle hře.
Jeden z úkolů, které jsem musela splnit, bylo sjet horskou dráhu na OculusRift ve stoje. Bylo to těžké XD chvílemi se mi dělalo zle a málem jsem spadla, ale zvládla jsem to. Ještě zábavnější byl létací simulátor. Připadala jsem si báječně, kroužit si a létat po obloze, městem, horami je nádherný pocit. Létající tvorové mají skvělý život *__*
Poprvé v životě jsem viděla větší cosplay soutěž! Všichni měli moc hezké cosplaye! A jejich vystoupení byla mnohdy i velmi vtipná.

Často jsme s Danem pobývali u stánku Porcelain Doll, díky milé společnosti Pet a jejího přítele byl con o to zábavnější.


Outfit SOBOTA
JSK, spodnička, bloomers, mašle - handmade
halenka - amavel
doubleclip - hpi
náhrdelník s jednorožcem - ještěrka
prstýnky - všude možně
boty - bílé teaparties AngelicPretty
ponožky - puntíkaté černobílé z GATE
Maid kavárna - mám ráda jídlo! V sobotu ráno jsme s přáteli dostali meníčko takového nacistického názvu XD ehm...to je jedno.. bylo to dobré a nabrala jsem tak energii do nového dne. Maidky byly jinak v kavárně milé, ale MŮJ DAN JE ZADANÝ, DÁMY!!

NEDĚLE

Neděle mě přesvědčila, že jsem vážně smolař.

Tombola na Geetaconu 2014 - nic jsem nevyhrála s 5 lístky.
Tombola na maturitním plese - vyhnula se mi obloukem, prostě jsem nenašla ty osůbky, které prodávaly lístky.
Tombola Natsucon 2015 - sedm lístků, ani jedna výhra, zatím co minimálně 5 lidí tam vyhrávalo stále zasebou T__T boo....chtěla jsem toho cute plyšáka... Ne, prostě se mi v tombole nikdy nepoštěstí.
ALE měla jsem veliké štěstí v jiné věci, ale to se dozvíte někdy v budoucnu :)




Někteří to nezvládli...

OUTFIT PÁTEK/NEDĚLE
Měla jsem na neděli něco jiného, ale zapomněla jsem si doma košilku pod halenku >__<
Boty - pátek platformy na podpatku/neděle teaparties Antaina
jsk - MadammeMuffin
top - sekáč
silonky - GATE
pásek - handmade
mašličky - Lorinoko
brož - ze stánku PorcelainDoll
hodinky - dárek od kamarádky



Natsucon byl prostě suprčupr úžožůžo skvělej!!! Moc se těším na další ročník, rozhodně musím jet!!
To je z mého hybridního reportu vše a napočtenou příště! :3


MENŠÍ VSUVKA :DD
V neděli jsem dorazila vyčerpaná domů, kde Dana a mě vítal náš ňuní pesů až nás málem uvítal k smrti ♥ Je tak roztomilý a jak kňourá, awww....Ne, vážně...je hrozně ukňouranej. Odejdu, kňourá, chce piškot, kňourá, ven, jídlo, vodu, vítá mě, hádá se semnou, pořád kňourá. Je to sice hrůzostrašnej vlk a lidi se ho hroozně bojej, ale přitom je tak ňuní a nikomu by neublížil ♥


má rád sladké a zeleninu ^__^



8 komentářů:

  1. Wow, moc ti to slušelo <3 A je dobře, že sis ten con užila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Podle fotek ti to moc slušelo, ale vzhledem k tomu, že jsem se vůbec (narozdíl od přítele) nedostala dovnitř, tak jsme se ani nepotkaly :(
    Z toho psa nemůžu :D to je snad lepší než když má Rosie na hlavě ponožku :'D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tvůj přítel mne nepoznal :/ A to na mě koukal. Třeba bys mě poznala ty :DD

      Vymazat
  3. Teď opravdu lituju že jsem na Natsu nemohla podle toho jak píšeš to mohlo být fajn :) heh podobného hafana máme i my ale naštěstí jsme ho odnaučili knourat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha :D u Shira to není možné, ale je díky tomu šíleně cute ♥

      Vymazat
  4. Ten vlk je opravdu...jak to jen říct... Prostě mě dostal :3.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždycky se divím, jak se někdo může toho mouly bát XD takový trdýlko

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥