sobota 18. července 2015

♥OUTFIT♥ Summer

Hezký letní večer přeji! ♫♪
Dlouho jsem nic nepřidala :( a to proto, že jsem zaneprázdněná prací. Dobrá zpráva je, že snad už zítra bude hotový šicí stroj a ve svém volnu se pustím do šití :3 Doufám, že se těšíte na výsledek stejně, jako já!

Na konci Srpna se v praze koná NatsuCon. Letos jsem se rozhodla tam zavítat a moc se těším! Bude to můj první větší con mimo sever.

Teď k outfitu...
Tuto kombinaci jsem na sobě měla pár dní zpět. Bylo vážně horko...
Omlouvám se za kvalitu, bohužel stále nemám foťák. Je nenávratně rozbitý...

Na sobě mám
spodnička, bloomers, JSK, pásek - handmade (SleepingDoll)
halenka - Amavel
ponožky s krajkou - off brand, dárek k narozeninám
boty - AngelicPretty
klobouček - GATE
sluneční brýle - GATE
růžičky - všude možně (nejsou vidět, ale mám je na klobouku :D )


Pokud se Vám outfit líbí, nestyďte se a zanechte tu komentář :3
Napočtenou u dalšího postu *__*

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥