pátek 3. července 2015

♥BOX OPENING♥ Angelic Pretty TeaParty Shoes

Hello dears! How are you? I'm fine...no...I'm not fine. I feel fantastic now! The sun is shining, today is great for wearing lolita, but maybe it's too hot out.. So I chose a dress today, not loli but little bit dolly. 
This day is very special because I have something special in the mail! My lovely AngelicPretty TPshoes bought from EGL comm sales. They cost only 10dollars!! Really! It's unbelievable, isn't it?
They're pretty, off white, with little damages but I don't mind. I love these shoes :3 
Do you like it too?

Zdravím ♥
Jak se dnes máte? Také je u vás tak slunečné počasí, jako u mě? Doufám,že ano. Je opravdu krásné, skvělé počasí na lolitu. I když..možná příliš teplé počasí >__< 
Dnešek je opravdu skvělý už jen proto, že mi pošťačka přinesla balíček z Canady a to znamenalo jediné...
Mé teaparties jsou tu!! Hned jsem se pustila do rozbalování. Natočila jsem to i na webkameru, ale je to hrozné, takže to postovat nebudu. Z té kvality byste nic neviděli T__T
Botky jsem kupovala na EGL Comm sales za 10 dollarů, čekala na ně měsíc a tady jsou *__* Je na nich sice několik vad, ale s těmi jsem počítala a za 10 dollarů jsou, dle mého, stále ve skvělém stavu.
Spíš než bílé, jsou takové offwhite, což je pro mě lepší. Už se těším, až je zkombinuji s nějakým lolitím coordem :3
Už mám 4 páry TP shoes, miluju je ♥










Jsem jako syreček, prej XD Lepší syreček, než spálená XD
Jo a mám zase zpět své tmavé vlasy ♥ Yay!!

Jaký druh obuvi máte nejraději vy?? *w* Pochlubte se do komentářů! ♥
Yuki

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥