úterý 2. června 2015

TeaParty shoes ♥BOX OPENING!♥

Hello my dear readers, I decided to order one of my dream item, finally *___* It's Secret Shop Tea Party shoes in navy.
I used ClobbaOnline. They're great! Communication with Clobba was perfect! They are really nice and they have very fast answers. My package arrived one month after I ordered it. They sent me a tracking number so I could check my lovely shoes every day on the chinese post website :D
Now, the shoes.
They came in this lovely dotted paper. I love dots ♥ The shoes has original Secret Shop box, it's nice *w* When I opened it, I was soo glad! The shoes was in safe with a lot of paper XD
Colour is like on the picture. Shoes are comfortable and fits me perfect. I love them ♥

Zdravím Vás :3 Mé milované teaparties v Navy dorazily ♥ Je tedy čas na nějaké hodnocení.
Objednávala jsem z ClobbaOnline. Jsou moc milí a odpovídají vážně rychle. Vyhověli mi i s požadavkem napsat na balíček hodnotu 10 dollarů.
Ke mě domů dorazily zhruba měsíc po objednání, což je, dle mého, celkem rychlé.
Teď fotky ♥
Balíček přišel zabalený v takovémto nádherném papíře/fólii



Byl měkoučký, byla pod tím totiž bublinková fólie


Botky přišly v originálním balení SecretShop

A uvnitř byly takto složené

Kromě bublinkové fólie je chránila spousta papírů a další fólie

Barvu mají nádhernou a jsou pevné

Logo SecretShop

puntíkatý vnitřek

mašle vepředu, vše bezchybně ušité

podpatek a mašle vzadu

zapínání opět na šikovné patentky

podrážka je pevná, mnohem víc, než u bot od Antaina.
ZÁVĚREM - Teaparties už si koupím jedině od SecretShop. Mé černé od Antaina jsou šíleně měkké a snadno se prochodí, podrážka se mi zlomila, mám ploché nohy, takže potřebuji trochu pevnější podrážku a to Antaina nemá. Barva je skvělá, jsem s nimi opravdu spokojená. Dnes už jsem je měla na sobě venku a super ♥



3 komentáře:

  1. Nádherné <3 Asi si na ně taky našetřím :3 A ten outfit je s nimi naprosto perfektní!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je dokonalé <3 ta modrá ti neskutečně sluší :3 a celý ten outfi je prostě neskutečně perfektní! :3 a ty vlasy ti hrozně sluší, jsou fakt boží :3 <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥