pondělí 27. dubna 2015

Deník loliboyfrienda

Zdravím ♥
Počínaje dneškem mi byla vnuknuta myšlenka na novou "rubriku" nebo spíš část "lolita diary" a to "deník loli boyfrienda"
Dan, můj přítel, se za ta léta, co semnou "vyrůstá" (ano, dalo by se říci, že ze mě občas vzteky roste XD) z lolity pochytil spoustu věcí a dobrovolně se smířil s tím, že ji nosím. Ba co víc, dokonce se mu na mě od samého začátku líbí ♥ 
Do této rubriky budu psát takové "perličky" ze života loli boyfrienda. Pro mě to má veliký význam, protože když se na to zpětně kouknu, řeknu si - jéé, ten dan se kvůli mě táák snaží :3

Začínáme♫♪

1)
*koukám na sukni od BABY z druhé ruky*
Já: Daní, podívej *__* tu si koupím ♥
Dan: Jéé, ta se mi líbí, tak já ti jí koupím opožděně k narozeninám!

2)
*Vyhrál 2. místo v lolišprtovi* (test zaměřený na lolitu)

3)
Já: Co myslíš? (ukazuju šaty)
Dan: To by ti neslušelo(zachvilku pošle jiné, o kterých si myslí, že by mi slušely)

4)
Já: Jeď semnou na teaparty do Vídně T___T prosíííím
Dan: Ne...co bych tam dělal...
Já: Na after party bude burleskni show
Dan: OK! JEDU!

5)
Já: Hm, co si vezmu za outfit? Sugary Carnival?
Dan: dobrý nápad
Já: Je to fuckin replica!
Oba naráz: takže nevadí, když se ušpiní/zasviní :DDDDD



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥