čtvrtek 11. prosince 2014

Pražský Vánoční Lolita sraz 2014

Hezké odpoledne ^w^ !
Vánoční sraz je již za námi, je tedy na čase napsat článek o dění tam a o mých osobních pocitech z tohoto obrovského setkání :3




Eliška Beránková a já jsme měly být modelky na módní přehlídce. Cesta na sraz byla pro mě proto velmi stresující. Vše jsem naštěstí stihla a i když jsem kvůli výluce skončila na Masarikově místo hlavním nádraží, JAm mi přišla na pomoc a vysvobodila mě ze spárů velkoměsta.
V Palladiu na nás čekala vždy usměvavá Wel, společně jsme se vydaly na oběd v podobě výborného avšak nezdravého KFC.
Po obědě jsme vyrazily směr kavárna Cukrkandl. Stále jsem byla nervózní. Uvnitř už byla spousta lidí, běhali sem a tam a snažili se sraz pečlivě připravit. Usadila jsem se, rozdala dárečky a sama jsem též byla obdarována (moc děkuji ^__^ všechny dárečky mě moc potěšily!!!) 
V průběhu přehlídky byla hladina mé nervozity ještě větší, strach z toho, že se mi zvrtne noha na schodech a skutálím se dolů, že se budu tvářit jako kakabus, šaty budou vypadat příšerně, měla jsem spoustu obav. 
Zachránila to Eliška, která mi dodala odvahu a šla semnou. Byla velice okouzlující a šaty jí slušely *__* 
Po přehlídce jsme se převlékly a šaty pověsily na společný stojan. Pár slečen si je vyzkoušelo, jsem ráda, že jste se nebály! :) Také mě velmi těší, že se šaty líbily :3 Byla jsem z té chvály na rozpacích a spadl mi kámen ze srdce <3
Nejvíc v šoku jsem byla, když mi Anko nabídla zkusit si její originál Sugary Carnival, můj dream print!! Trošku jsme si prohodily identity :D Spousta lidí byla v šoku, když Anko vyšla z WC jakožto temná královna podsvětí a já v podobě růžového bonbonku XD
Další příležitost jak šokovat okolí bylo vyzkoušení paruky Mitsu. Nevešly se mi tam vlasy >__< Čouhal mi vzadu obří cop. Buď to nebo se smířit s obřím nádorem na hlavě :D

K celému srazu mám jedinou výtku, za kterou organizátoři nemohou... Dvakrát se mi stalo, že mi obsluha odnesla nedopité pití, což nechápu vzhledem k tomu, že bylo ve skleněné lahvi.(problém s nádobím to tedy nebyl) Byla trochu nepříjemná(ne všichni) oproti knoflíku, kde se nemusím bát zeptat obsluhy na obyčejnou sklenici vody... 

Ale dost od té mininegativní části! Sraz se organizátorům moc povedl! Byla tam spousta legrace a i když Pet nečekaně onemocněla, vše vyšlo hezky ^__^ Těším se na příští rok!!







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥