čtvrtek 25. září 2014

My lolita Idols

Hello my dears! In today's article I want to show you my lolita idols, so let's start! ^__^

Hezký den přeji ^__^ Často se hrabu ve vzpomínkách na své lolití začátky a v tom mě napadlo udělat článek o mých lolitích vzorech, idolech, zkrátka lolitách, které mě inspirují oblékáním, lifestyle a tak dále :3


Za mou angličtinu se omlouvám >_< berte to, prosím, jako snahu se zlepšit v tomto jazyce a úspěšně zvládnout maturitu XD Nikdy si nejsem jistá, jestli je tam chyba...




Tereza Saki was my first lolita idol. When I met her for the first time, I was really nervous, but why? :D She's really nice person. Tereza teached me a lot about a lolita fashion. Now we are friends :)

http://the-pink-posy.blogspot.cz/

Začnu Terezou Saki... Byla mým prvním lolitím idolem. Líbil se mi styl jakým lolitu nosí a zaujaly mě její dlouhé černé vlasy *__* Když jsem ji potkala poprvé, byla jsem vážně nervózní, ale neměla jsem se čeho bát. Je to velmi milá osoba





Pet chan or Pierrette is the mother of all czech lolitas - that's my opinion :)

Her outfits are perfect, makeup is awesome and she's very nice person :3 Pet chan has a shop with lolita clothes called PorcelainDoll, the first shop with lolita clothes in the Czech Republic. 
http://www.porcelaindoll.cz/

Pet chan nebo také Pierrette je takovou maminkou všech českých lolit - toť můj názor

Její outfity jsou okouzlující, makeup dotažený do detailu a taky je to velmi milá osůbka. I dnes občas znervózním, když s ní mluvím :) Pet má obchůdek PorcelainDoll, české lolity ho jistě všechny znají :D Je to vlastně první česká lolití značka. (když tak mi někdo vyvraťte mou mylnou myšlenku)




Domi and Silvi are the first lolitas which took me to the world of magical prints. Silvi showed me a quality of lolita clothes. Thank you! :3 Both of these girls are cute sweet lolitas, very inspiring lolitas :) and my friends :3

Domi: http://a-few-dots.blogspot.cz/
Silvi: http://frilly-dreams.blogspot.cz/

Domi a Silvi mě zavedly do světa přenádherných printových věcí. Do té doby jsem se vždy bála vkročit na eshopy typu AngelicPretty nebo Baby the Stars Shine bright, aby mi nebylo špatně z těch vysokých cen. Díky Silvii jsem ale pochopila, proč je cena tak vysoká. 1. jiné platové poměry u nás, ale hlavně za 2. kvalita oblečení. Oproti Bodyline je to opravdu někde jinde, nedá se to srovnat. (To ale neznamená, že BL zavrhnu :) )

Jak Domi, tak Silvie jsou nádherné sweet lolity, jsou velmi inspirující a mám je ráda :)




Milkyfawn is a lolita which acts in Deerstalker Pictures videos. She's from Australia and she has the best bedroom I've ever seen. Woooooow, Awesome, Coool!! AAAAAA :D I love Rilakkuma and chocolates prints, so it's my dream bedroom (not including a lot of pink things >__< I want some more gothic) Her outfits are perfect and she owns a lot of my dream dresses :D (oh, damn >__< I want to collect all of my dream dresses ) for example SugaryCarnival, HoneyCake and the newest print called Royal Rosette...

http://milkyfawn.blogspot.cz/

Milkyfawn jistě znáte, je to lolitka hrající ve většině videí od Deerstalker Pictures a pochází z Austrálie. Přednedávnem jsem začala sledovat i její blog a naprosto mě ohromil její pokoj!! Je to má říše snů (teda né moje jako moje ale....no....chápete...) je to naprosto aaaa, proboha...Rilakkuma všude, miluju Rilakkumu :D a vlastní i spoustu mých dream dresses (což jí vážně závidím :( chjo...ale spokojím se s handmade :DD )

Její outfity jsou naprosto perfektní a ráda se na ně dívám :3




Misako Aoki is the Baby the Stars Shine Bright model from Japan. She's everywhere :D In my GLB, on youtube, facebook...and...and in my pc folder :D Her song called Lolitina is the most pink video I've ever seen, and it's really good treatment for a bad mood.

I love her hairstyles and a sweet voice :3

Misako Aoki je modelka značky BtSSB. Je opravdu všude, na youtube, v mé GothicLolita Bible, na facebooku a dokonce i v mé počítačové složce :D A VLASTNĚ I NA PLOŠE (dočasně, dokud mi nebude dlouhodobě lépe) Její píseň Lolitina je ta nejrůžovější písnička s nejrůžovějším videoklipem vůbec, skvělá na vymytí mozku, když vám není dobře u srdíčka a potřebujete nutně rozveselit. Opravdu to funguje XD

Mám moc ráda její účesy, i když jsem na účesy blbá, občas se inspiruji. Jo, a má šíleně roztomilý hlásek :3





I have more idols but these are my favorites! <3
And what will be the next time?? A petticoat tutorial!
See you next time! Bye <3

Samozřejmě mám mnohem více vzorů a inspirací, ale tyhle dámy jsou mé nejoblíbenější :3

Snad Vás moje angličtina neznechutila, za mnou přehlédnuté chyby se omlouvám >__<
A na co se můžete těšit příště?? TUTORIAL - jak ušít spodničku z 50m organzy
Ahoj a napočtenou příště! ^___^

Yuki<3

2 komentáře:

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥