neděle 22. června 2014

ShoppingUpdate vol. 5

Zdravím Vás ^_^
Geetacon už je zamnou a je tedy čas ke zveřejnění nového shoppingupdate <3
Tento měsíc jsem toho nashromáždila celkem dost! Převážně se jedná o kousky, které využiji k lolitě :3



Kraťasy z House
Nutně jsem je potřebovala, žádné jsem neměla a všude byly jen ty krátké, které
si v žádném případě nedovolím nosit >__< Tyhle jsou fajn :3

Rozkošné tričko s jahůdkou z House
Konečně tričko, které se mi hodí k mé AP jahůdkové sukni :3

Placka s Gogem :D
Zaujala mě na geetaconu a Goga sem tam sleduji.
Navíc ten jeho výraz a šiška XD dokonalé!

Naprosto překrásné tílko s růžemi ze sekáče
Měla jsem štěstí, takové věci tam vídám zřídka a často
mi ani nesedí velikostí - moc velké >__<

Roztomilá Čí jakožto přívěšek na mobil <3
Omlouvám se za kvalitu fotky, byla jsem líná ji z mobilu sundavat XD

Růžičky do vlasů od PorcelaindDoll
Ulovila jsem je v sobotu na Geetaconu :3

Bledě modrá aktovka s H&M
Koupila jsem ji v Drážďanech, byla ve slevě a krásně mi ladí k mým hodinovým JSK

Náramek se sušenkami z Claire's
Je to můj úplně první náramek :D

Prstýnek z Claire's
Byl ve slevě a nutně jsem nějaký červený potřebovala :D

Cupcake přívěšek od BittersweetCarousel
Také koupen na Geetaconu v obchůdku PorcelainDoll

Skvostné OTKS od Ergi
Skvěle se hodí k mým TimeMachine JSK :3

A to nejlepší na konec!
Early Summer Chocolate Strawberry Parfait od Baby the Stars Shine Bright
uuuf, dlouhý název :D Přítel mi ji koupil od Pet chan :3
Mám z ní veeelikánskou radost! Konečně jahůdky v černé <3

detail printu
A to je vše :3 Další článek bude o mých zážitcích/pocitech z Geetaconu 2014

7 komentářů:

  1. Ta placka s GoGem by se líbila moji sestře :D Moc se mi líbí aktovečka z H&M, jaká je to kvalita??
    Ještě někdo si ty ponožky koupí a fakt mi rupnou nervy a koupím si je taky! :D
    Ta sukýnka je moc pěkná ^^ taková....střídmá. Ty kytičky tam dělají svoje, že si třeba ani lidi nevšimnou, že jsou ty jahody nacpané v pohárech :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aktovka je super :) Lehounká a malá, takže skvělá na sraz, kde potřebuji jen pár věcí ^^ Nadkolenky jsem chtěla dlouho, protože se mi vážně skvěle hodí k šatům :D
      Jinak sukni naprosto zbožňuji :3 Je to sice sweet, ale přesto mi nedělá problém v ní někam jít. Ty kopretinky celý dojem sukně mění, jak jsi ty sama napsala :) Zamilovala jsem se do printu :3

      Vymazat
  2. Super věci! Tu kabelku jsem si taky v Drážďanském H&M vyhlédla, ale byla ještě za plnou cenu a teď už se tam nedostanu, navíc nikde v Čechách jsem ji neviděla. :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla v ústeckém H&M někdy kolem vánoc a vyprodali ji dřív, než se dostala do slevy :( Moc mě to mrzelo, takže jsem šťastná, že jsem ji našla o 50%levnější ^^

      Vymazat
  3. Aww ta sukně a ty nadkolenky jsou vážně nádherné :33 A ta číča na mobilu... je to vážně cute xD<3

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, ta sukně je ... dokonalá, nemám slov ! :3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥