středa 4. června 2014

Shopping update vol. 4+

Hezký den ^__^ Tohle vůbec nebylo v plánu, ale už se hold stalo. Toto je přídavek k minulém SU. Dnes jsem asi po půl roce navštívila sekáč a obrala je tam o svetříky. Těch není nikdy dost! :3
To si ve slunečném počasí tak vesele pochoduji na zámek pro nové průvodcovské texty, když v tom mě uchvátilo cosi puntíkatého ve výloze místního sekáče. Neváhala jsem a šla dovnitř. Nejdřív jsem nemohla nic nalézt, pak se objevil jeden svetřík, druhý, třetí, spousta krásných halenek s límečkem, stojáčkem, nevěděla jsem co dřív. Poprvé se mi stalo, že mi to, co jsem našla, sedí! Vždycky je mi všechno oblečení velké, je na něm neodstranitelná skvrna nebo se mi moc nelíbí :( K mému neštěstí jsem u sebe neměla moc peněz, takže jsem popadla 4 svetříky a šla(Mají to tam opravdu levné + byly dnes slevy *__*) 

Tento svetřík už jsem stihla vzít na sebe, když jsem utíkala na koncert.

Nějak jsem se zamilovala do tohoto háčkovaného

Nějaký hnědý by se mi hodil, ale tohle není můj styl. Moc mi nesedí a někomu jinému jistě udělá větší radost :)

Naštěstí se tam objevil i tento hnědý svetřík :3

To je už vážně vše ^__^
Napočtenou příště! Yuki <3

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥