úterý 17. června 2014

Casual for shopping

Hi dears! Today I was on 12km long trip to some place with my class. It was really hard for me and I'm still very tired, because It´s hot out there and my friend had nose bleeding and It´s little bit of scared me because she was bleeding so much. After this trip I went to the Pivovar shopping centre for some icecream. I chose a simple Casual lolita outfit because I don't like when a lot of people staring at me >__< I hope you'll like it ^^

Zdravím ^__^ Tento týden jsem každý den na nějaké pěší tůře, máme turistický kurz. V pondělí jsme jeli do Drážďan, navštívili i Zwinger, moc mě mrzelo, že jsem nejela v lolitě. Chyběla jsem ve škole, takže jsem se nedozvěděla, že v pondělí nemusíme jet ve sportovním oblečení T__T

Dnes jsem po dlouhé trase 12km dorazila unavená a malinko rozhozená domů. Rozhozená z toho důvodu, že má kamarádka při této dlouhé tůře z ničeho nic začala opravdu silně krvácet z nosu. Nic podobného jsem ještě neviděla (jen, když někdo dostal pěstí, ale samovolně néé). S paní učitelkou se nám to po několika minutách podařilo zastavit a pak jsme se tomu s Azou jen smály :D Po příchodu domů jsem si usmyslela, že bych mohla na zmrzlinu, za odměnu. 
Tento outfit je tedy spíše casual, abych nebudila pozornost v nákupním centru. Vzala jsem si aktovku, kterou jsem si koupila v Drážďanech <3. Ladila mi s kamejí!
 Taakže, copak mám na sobě?
Botky - Antaina
Spodnička, bloomers bledě modrá kamej - handmade
punčošky - Gate
Aktovka - H&M
Sukně - Maxé
Tričko - VotočVohoz
Vlasozdoby - dárek, NewYorker
A ta čelenka jsou mé vlasy, aby nedošlo k nedorozumění :D

Petticoat, bloomers, blue cameo necklace - handmade
Shoes - Antaina
Tights - Gate
Satchel - H&M
Skirt - Maxé (czech off brand)
Top - votocvohoz.cz
Hair Accessories - NewYorker, christmas present



1 komentář:

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥