neděle 20. dubna 2014

Oslava mých 18. narozenin

Dobrý den přeji^__^
Včera se v Praze konal takový malý sraz ku příležitosti oslavy mých 18. narozenin. Poprvé jsem organizovala nějakou sešlost a až na jeden detail to proběhlo bez problémů, uff.


Ve 12 hodin jsme se sešli na hlavním nádraží (někdo dorazil až do Knoflíku ) a vydaly se do Palladia na oběd. Byl to pro mě obrovský zážitek, nikdy jsem v Palladiu ani nějakém tak velkém obchodním centru nebyla a to jedno patro plné obchodů s jídlem, aaaa *q* Stejně jsem nakonec skončila u starého McDonalds, ale příště tam zkusím něco jiného, protože to není naposled, v budoucnu si tam musím udělat výlet! 
Poté, když jsme se všechny najedly, poklábosily, Jam nás zavedla do obchodu s komixy. Ve výloze byl Thor a Hulk v životní velikosti. Byl to ráj, Marvel superhrdinové všude kolem mě, všechna díla Stana Lee na jednom místě *__*
Koupila jsem tam jeden komix kamarádovi. Vzpomněla jsem si na něj a říkala si, jak by tu chtěl být určitě taky.
Nastala chvíle vypravit se do Knoflíku. Tam dorazil zbytek a mohli jsme začít postupně konzumovat dort. Byl božský! Ne tolik přeslazený, zkrátka výborný. 
Zapomněla jsem dodat, že se svět zbláznil. Dostala jsem tolik úžasných věcí! Byla jsem na rozpacích a ani pořádně nevěděla, co na to říct. 
Celý den byl úžasný! Povídaly jsme si o všem možném, blbly, fotily a nebyla chvilka, kdy bych se nudila. Moc děkuji všem, kteří přišli. Byl to nádherný zážitek, ze kterého budu mít vzpomínky na celý život.
Za fotky děkuji Ketmaře a Jam :3









S Ketmarou jsme byly dvojčátka. Kazí to punčocháče. Záhadně mi den před srazem
zmizely všechny černé -.-"


4 komentáře:

  1. To musel být úžasný den :3 A navíc tímto způsobem oslavit osmnáctiny, to je přímo sen :3. Je super, že sis to tak užila, všem vám to tam moc sluší. A i já ti chci ještě dodatečně popřát všechno nejlepší, mnoho úspěchů, ať jsi šťastná a veselá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :3 Ano, takovou oslavu s přáteli jsem si vždycky přála *__*

      Vymazat
  2. Já děkuji za pozvání, byl to skvělý sraz a moc jsem si jej užila (^_^) Jsem ráda, že jsem všechny mohla opět vidět.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥