středa 19. února 2014

Jak jsem zkoušela make up...

Vážně se neumím pořádně namalovat, vždycky mi stačí Neutrogena a pudr. Opravdu
jsem se nudila, a tak mě napadlo zkusit se zmalovat... Nikdy mi nešly linky, rozmazávají se mi (jsou tekuté, mojí sestře třeba drží, ale mě neee a to se snažím se toho nedotýkat) a namalovat je, to je úplně to nejhorší s mojí klepavkou a mrkáním. 
Naštěstí je večer, takže nehrozí, že bych šla ven s mázlým okem. Na takový panenkovský/dolly make up je potřeba spousta serepetiček. Pro někoho je to málo, ale pro mě, jakožto nemalujícího se člověka, je to spousta.
Udělala jsem pár fotek abyste viděli rozdíl. Linky se mi povedly tak nějak, no... není naštěstí vidět ta jejich kostrbatost. 
Musím říct, že jsem s výsledkem vskutku spokojená, jen si připadám tak trochu uměle, ale to přeci panenky jsou. Na sraz bych se asi takhle nenalíčila. Bála bych se, že to zkazím, ještě víc si při odličování začerním kruhy pod očima a pak bych šla jako zombie, protože na takové nehodičky mám vážně talent. Hlavně, že se to líbí mému příteli XD


Před (ani trocha nějakého obličejového cosi)

Po mém "uměleckém" zásahu :D




4 komentáře:

  1. Krásné! ♥ Nic výrazného, tak akorát. A tmavé oči se mi na tobě líbí víc než světle modré :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji <3 Mně se taky tmavé líbí víc, ale táta nesnáší, když nosím čočky >__< Už se těším, až si z Unisqa objednám šedé :3

      Vymazat
  2. Moc Ti to sluší. Rozhodně nejsi zmalovaná a líčení chce cvik, navíc každý má jinou pleť, takže co vyhovuje Tvé sestře, nemusí vyhovovat Tobě, takže kdyby jsi vyzkoušela víc linek, tak určitě na ty svoje přijdeš :-) Ale vypadáš skvěle i bez makeupu. Což Ti závidím, protože mám problém s kruhy pod očima a tmavší pigmentací okolí očí, takže aspoň korektor je nezbytností :-)
    Time For Tea And Cupcakes

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadáš moc krásně i bez make upu a s nalíčením samozřejmě taky. Skvěle to zvýraznilo tvoji roztomilost x)
    Dodnes si pamatuji, jak jsem si dělala první oční linku... byla to katastrofa, pak jsem to naštěstí neustálým nacvičováním zdokonalila :')

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥