středa 11. prosince 2013

35) Yuki's diary - Vánoční koncert

Tento víkend se koná vánoční sraz v Praze :3 Konečně mám našetřeno na vlak. O tom ale tento článek nebude...
Dnes jsem měla jít ze školy o hodinu dříve, abych stihla zvukovou zkoušku v divadle. Poslední hodinu bylo ošetřovatelství a píchali jsme injekce, takže jsem tam tu hodinu musela zůstat. Tohle přeci nešlo zameškat. Moc jsem se na to těšila.
Po škole jsem rychle pádila domů se naobědvat, poté se oblékla a utíkala do divadla. Zvukovou zkoušku jsem stihla. Následně na to přišlo hodinu a půl dlouhé čekání, než začne koncert. Účinkovala jsem jako flétnistka v celkem dvou vystoupeních. 
První - Bílé Vánoce (paradoxně v černých šatech :D ) se skupinkou maličkých dětí hrajících na zobcové flétničky. Jaksi jsem tam mezi nimi trčela jako maják... Všechny ty dětičky měli ve vlasech nádhernou vločku (samozřejmě ji měli ve vlasech dívky, chlapci ji měli připnutou na košili) Byl to nápad mé paní učitelka a hned mi taky jednu dala do vlasů. 
Je to celkem legrační, jelikož je má přezdívka Yuki (sníh). 
Mého druhého a zároveň posledního vystoupení koncertního podvečera se ujal Junior Jazz Band. Ze všech těch dětských vystoupení vždycky hrajeme poslední, protože to nejlepší je na konec :D
Nee, jen žertuji. Ale na rozdíl od ostatních vystoupení (koledy, lidové písničky, sbory) náš jazz vždycky probudí celé divadlo.
Celkem mě zklamali mí bývalí spolužáci z Gymnázia, kam jsem chodila ještě před rokem a půl. Najednou nejsem na gymplu (nechtěla jsem odmaturovat a neumět nic, takže po dokončení 4. třídy víceletého gymnázia jsem šla na Střední zdravotnickou školu) a tito tři nejmenovaní spolužáci (o kterých jsem tedy vždycky věděla, že nejsou jedni z těch skromnějších) na mě koukali jako na hmyz. Jako bych byla něco horšího než oni. Vážně, takové elitářství je hnus...

Bohužel nemám žádnou fotku mého outfitu, alespoň jsem ho tedy sestavila. Pak mám ještě fotku té vločky ve vlasech ^__^
__________________________________________________________________
Kvůli kamarádce jsem se rozhodla napsat i nějaký stručný miničláneček i v angličtině :D prosím neukamenujte mě. Vím, že není nejlepší...

Hi Lili, I would like to write there more and more articles in english for you :) because you don't understand the czech language :DToday I had a musical concert in Theatre. I was there with my orchestra called Junior Jazz Band, so we are play jazz music.
For today I choosed my handmade Violin Symphony JSK. My teacher gave me a snowflake. It's funny :D my nickname is Yuki ( snow ) and I had the snowflake in my hair. The concert was fine and I had a lot of ovation for my dress :3





4 komentáře:

  1. Ta vločka je skvělá, na Tvých vlasech krásně vyniká :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji pěkně ^__^ Má paní učitelka má bezva nápady na ozdoby do vlasů :D

      Vymazat
  2. Moc hezký outfit a ta vločka je taky skvělá :-) A se spolužáky si nedělej hlavu, někteří lidi jsou prostě idioti a pak s tím budou mít v životě problém oni a ne ty :-)
    Time For Tea And Cupcakes

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥