neděle 6. října 2013

Liebster award

Ehm.. s touto akcí jsem se v životě nesetkala :D Ale když už mě nominovala Křehká Figurka, pokusím se něco vyrobit...




Pravidla
1) Řekněte o sobě 10 věcí
2) Odpovězte na 10 otázek blogerky, která vás nominovala.
3) Vymyslete 10 otázek pro ty, které budete nominovat.
4) Nominujte 5 bloggerů, kteří mají méně než 200 čtenářů.
5) Informujte bloggery o tom, že jste je nominovali.

10 faktů o mě
1) Mám strach mluvit před velkou skupinou lídí, které znám
2) Jsem pesimistka a je vtipné, když si někdo myslí, že optimista :D
3) Miluji sladkosti a mého přítele
4) Mám doma potkánka jménem Shino, je to mazlík :3
5) Lolití oblečení mi zabírá moc místa ve skříni, mám malou skříň.
6) Mé křestní jméno je Veronika
7) Nemám ráda, když mi někdo říká Veronika, raději Verča :3 Veronika mi přijde takové hanlivé
8) Nejsem v normální společnosti příliš výrazná ani oblíbená, spíše nenápadná.
9) Mí přátelé jsou hlavně otaku a lolitky - rozumím si s nimi spíš, než například se spolužáky. Nemyslí si, že jsem divná...
10) A konečně desátý fakt :D Mé vlasy měří minimálně 70cm (měříla jsem je před celkem dlouhou dobou)

Otázky od Křehké Figurky
PS: snad tě nezklamu ^__^

1) Co je napsáno na 35. straně ve 12. větě v knize, které leží k Vám nejblíže?
Mladík nevěděl, kde strom života roste, vypravil se, že půjde a půjde, dokud ho nohy ponesou, ale že by strom života našel, nedoufal.
2) Věříte na horoskopy? ( proč Ano, proč NE)
Nevěřím, protože často totálně nesedí. Ale je zajímavé, když se zrovna strefí..
3) Kdybyste mohli být pohádkovou postavou, kým byste byly?
Hmmm hmm asi Alenka v říši divů
4)Kterému superhrdinovi byste chtěli asistovat?
Určitě Thorovi. Ale než asistence bych byla spíše takové křoví :D Nebyla bych mu k užitku
5) Máte rádi kreslené nebo animované filmy? Který je Váš neoblíbenější?
Mám radši animované. Nemyslím tím od Pixar nebo něco podobného. Mám radši anime, protože se mi líbí originalita příběhu a hlavně kresba. Mé nejoblíbenější je Jigoku Shoujo a Kimi ni Todoke(nevím, které je lepší)
6) Co děláte pro své štěstí?
Snažím se ze všech sil, abych ho neztratila. Mé štěstí jsou můj přítel, nejbližší přátelé a Shineček :3
7) Záleží Vám více na tom, co je uvnitř a nebo dáváte na první dojem?
Tak nějak oboje, ale mnohem víc na tom, co je uvnitř. Všichni bychom se shodli, že první dojem má taky podíl na tom, abychom si tak domysleli, jaký člověk může být. Ale ne vždy to musí být pravda samozřejmě. Někdy může být moc milý člověk ale my ho zastihneme ve špatné náladě. Chce to tu osobu blíže poznat ^__^
8) Kterou knihu nemáte a chcete ji strašně vlastnit a proč?
Upřímně nevím :D Od základní školy moc nečtu.
9) Jaký je Váš oblíbený spisovatel a jaký je Váš  nejoblíbenější citát od něj?
Ti, kdo sní ved ne, Poznávají mnohé z toho, co uniká snivcům pouze nočním.
Edgar Allan Poe
10) Které místo byste chtěly navštívit a proč? 
Japonsko, Kyoto - jsou tam nádherné stavby a chci ochutnat tamější kuchyni :3

Otázky pro mnou nominované!
1) Kterou pohádku máte nejradši?
2) Jaký je váš nejoblíbenější čaj?
3) Kdybyste mohly být zvířetem, jaké by to bylo?
4) Máte nějakou zájmovou činnost? Pokud ano, jakou? (hraní na hudební nástroj, zpěv, tanec atd..)
5) Vadí Vám černý humor?
6) Jaké slovo Vás dokonale vystihuje?
7) Váš oblíbený herec/herečka? A nejlepší film s ním/ní?
8) Máte doma zvířátko?
9) Co Vás dokáže naštvat?
10) Sladké x slané pochutiny, co je lepší?

A pozooor nominováni jsou!!!
Kapitánka Nemo
Niki
Terezka Saki
Silvie
Domi



1 komentář:

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥