čtvrtek 24. října 2013

Alice Clock Print

Opět jsem ve škole navrhovala a navrhovala. Vznikly šaty, které jsem prostě musela posunout na 1. příčku realizace mých návrhů. A? Ano, už jsou po třech dnech hotové. Je to můj nejdéle "vyráběný" kus oblečení vůbec. 


Nejdříve byl můj návrh takovýto. Červenočerné šaty s hodinami a obyčejnými
číslicemi.Pak jsem ale předělala červenou na modrou, protože se ke mě hodí víc a dala tam místo klasických, římské číslice. Vypadá to, dle mého, lépe.

Pak už jen stačilo sehnat materiál. Látku jsem měla doma. Byla připravená na gothic sukni, kterou mám v plánu. Co se ale nedařilo sehnat, byla modrá barva na tmavý podklad. Poslední naděje, malířské a umělecké potřeby, mě nezklamala. Barvu měli, ovšem drahou, ale i tak jsem ji koupila. Je to sice světlejší odstín než jsem chtěla, ale jsem ráda, že vůbec nějakou mám.
Asi před rokem jsem se snažila přeložit jeden střih z časopisu GosuRori. Přeložila jsem ho, ale nepoužila. V tomto případě nastal čas ho vytasit.
Rýsování na pečící papír mi zabralo asi půl hodiny. Z GR mám jen vrchní díl. Spodní je jako klasická sukně. Chtěla jsem, aby šaty byly dokonalé, nádherné a to se, při mém perfekcionismu na vlastní práci, nepovedlo...
Neumím kreslit, takže "print" nedopadl tak, jak jsem chtěla. Jsou tam zblízka viditelné chyby. Celé 3metry mi trvalo pokreslit skoro 8hodin. To není málo. Pokreslovala jsem to dva dny. Včera v cca 23,00 jsem potisk dokreslila. Následovalo šití. Spát jsem šla po půlnoci a ráno se mi upřímně vůbec nechtělo vstát do školy. Dnes odpoledne jsem už jen přišila krajku, ramínka, která byla předtím přišpendlená a konečně jsou šaty hotové! Tvar mají hezký, takže kromě printu jsem s výsledkem spokojená.
Co na to říkáte vy? :)













3 komentáře:

  1. Děkuji :3 Snad se za delší čas vzchopím a udělám podobné ^__^

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou naprosto úžasné šaty!

    OdpovědětVymazat
  3. Ten print je prosto dokonalý <3 a ty šaty ještě více, už vím u koho si budu objednávat šatičky :3 i když ty tvrdíš, že mají chybičky, tak vypadají naprosto luxusně :3 nebuď k sobě tak krutá, fakt jsi hrozně dobrá :3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥