neděle 29. září 2013

Spodnička 3

Má drahá onee sama Lin mě poprosila o objemnou áčkovou spodničku. Nejdříve jsem to musela odříct kvůli nedostatku času, ale nakonec jsem se do toho s nadšením pustila.




V pátek jsme šli s Lin koupit potřebný materiál. Bílá bavlna byla vyprodána a další by dorazila až v pátek.
Šicí stroj byl organzou přímo zahlcen!
To je ale moc pozdě. Paní v galanterii nám doporučila, abychom použily například podšívku. Je levnější než bavlna a sukýnka po ní bude lépe klouzat. Nejdřív jsem váhala, protože jsem nevěděla, jak by to dopadlo, ale spěchalo to a tak jsem ji vzala. Poté jsme koupily dvě role organzy  - z toho jedna má 8,5m.
Jakmile jsem dorazila domů, pustila jsem se do práce. V pátek jsem stihla jen sukni a dnes dodělala zbytek. U spodního lemu jsem organzu přestřihla na polovinu, takže je spodnička ušitá z cca 24m organzy. Ta podšívka vypadá celkem hezky :3.
Rozhodně jsem s výsledkem spokojená a doufám, že bude i Lin ^__^ Až si budu šít černou spodničku, taky si na ni koupím podšívku! Je to super!!
A ponaučení pro příště? Silvie mi ukázala, že na stoklase mají organzu levnější... (ale černá i bílá je teď vyprodaná)
Další výrobek ocejchovaný mou "značkou" 
Podšívková sukýnka


Hotová spodnička houpající se na lustru :D levituje


Její objem se mi tuze líbí :3







7 komentářů:

  1. Jeee ta má nádhernej objem! Moc se Ti povedla :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ^__^ Snažila jsem se. Snad se bude líbit i Lin :3

      Vymazat
  2. Pěkná. Jinak ze Stoklasy jsem si chtěla taky koupit, ale nakonec jsem si objednala od jedné uživatelky z fler.cz a vyšlo mě to i s poštovným levněji :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam jsem si toho chtěla koupit :D Krajky, komponenty a pak mě vždy ovládne touha po nové látce na šaty/sukni. Musím se k tomu už konečně dokopat!

      Vymazat
  3. Levitující sukýnka vypadá jako medúzka :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥