pondělí 2. září 2013

23) Lolita diary - Recyklace, dobrá věc!

Jak jistě víte, dnes začal pro žáky základních a středních škol školní rok. Ve škole jsem seděla zhruba hodinu a poté se se svou sestrou vypravila do nedalekého papírnictví. Původně jsem si chtěla koupit barvu na tmavý textil (červenou), ale nakonec jsem se rozhodla pro něco jiného...

Jen tak náhodou jsem se šla ještě podívat, jaké barvy organzy mají a hle! Bílá! Okamžitě jsem vrátila zpátky
barvu na textil, která tam stejně bude vždycky a popadla 2role bílé organzy. V jedné je zhruba 5m nebo 9m (prodavačky se nemohly shodnoutú a stojí 75,-
Kdo si vzpomíná na bílé lolitou inspirované šaty s havranem? Už neexistují. Jelikož je stejně neunosím a měla jsem je jednou, recyklovala jsem jejich spodní část na spodničku.
Začala jsem šít hned, jakmile jsem dorazila domů ze školy a trvalo mi to asi 2hodiny než jsem ji ušila. Někdy s tím můj šicí stroj zápasil, ale výsledek vidíte sami...
Objem má fantastický! Už nemusím nosit dvě spodničky, bohatě stačí jedna. Není skvělé mít spodničku za
150kč? Určitě ano. Tak zajděte do papírnictví, popadněte organzu, recyklujte staré sukně či šaty a hurá na šití spodniček! :D je to snadné a však pracné (zdlouhavé řasení a tak)
Znovu připomínám, že plánuji udělat giveaway - kdo by se chtěl zúčastnit nebo o něj aspoň stál, nechť sem dá "to se mi líbí".












Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥