čtvrtek 1. srpna 2013

Jak ušít mašli?

Někdo to možná neumí a rád by se to naučil, tak tady je malý návod, jak si ušít jednoduchou mašli. Později z tohoto základu můžete vytvářet složitější a zdobnější mašle. Mohou mít krajku, více vrstev, cokoliv jen chcete. Snad to vám, kteří neví jak na to, pomůže.





KROK1
KROK2
KROK3
KROK4
KROK5
KROK6

7 komentářů:

  1. Super návod
    Mimochodem, ta mašle je dokonalá - střih, vzor :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za pochvalu k návodu, bohužel tu mašli jsem nedělala já. Je to "pracně! hledaný obrázek na google :D jen pro inspiraci. Nějak jsem v pc neměla pořádnou fotku nějaké mojí mašle

      Vymazat
  2. Dobrý návod, ale jsem ráda že přišuji knoflík :D
    Jako mám v plánu se naučit šít, ale nevím kdy... :D

    OdpovědětVymazat
  3. JJ taky takhle mašle vyrábím, jsou hezké a drží tvar - a když chci ještě cípy aby vypadal že je vázaná tak vezmu dva dlouhé pruhy, sešiji je k sobě a obrátím aby švy nebyly vidět, na oba konce našiji krajky a v kroku 5 kde se mašlička převazuje tím prostředním proužkem tam pruh látky dám k mašli :)a má i cípy :))

    OdpovědětVymazat
  4. Dělala jsem podle tohoto návodu mašli a myslím si že je dobrá :) Takže děkuji za návod je jednoduchý a srozumitelný.

    OdpovědětVymazat
  5. V jednoduchosti je krása...děkuji Hanka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥