čtvrtek 25. dubna 2013

A bonnet for my Jack Sparrow skeleton



Because I spoil my dress and now they are remade to skirt, I made from a red fabric bonnet. And which things I needed for a simple bonnet? It was carton, red fabric, white lace, red ribbon and also my super powerful fantastic glue gun. 
I done my cute bonnet for a two, maybe one and half hour. Whoaaa everything is complete. I must try a bonnet on my head. But... It was so small for my head. My god! I was disappointed. I like them but why is it too small for me? Beh...

But on my bookshelf was a small skeleton, Jack Sparrow skeleton. He tryed a bonnet. It fit very well, so now Jack have a cute bonnet and he like it! :D
I envied him, so I made a mini hat for me.

Jak už jsem psala v mém krátkém odfláknutém anglickém textu a víte to z mého staršího článku, zkazil šití mých červených šatů a momentálně z nich je sukně. Zbyla mi látka a proto jsem se dnes plná elánu a nadšení vrhla na tvorbu mého prvního bonnetu. Vše co jsem potřebovala byla červená látka, čtvrtka A3, ale příště zkusím větší, bílá krajka(elasten), červená stuha a moje dokonalá, úžasně oslňujícně mocná lepící pistole XD
Pustila jsem se tedy do práce. Udělala jsem si ze čtvrtky jakýsi klobouk...ale jen půlku klobouku. Na konci jsem si uvědomila že by byla lepší jedna třetina klobouku, než půlka, ale to předbíhám. Na "kostru" ze čtvrtky jsem našila červenou látku, dva díly spojila dohromady za pomoci mé lepící pistole(měla bych ji nějak zajímavě pojmenovat..třebaa Gertrůda hmm XD) a nakonec dozdobila stuhou a krajkou. Bonnet je celkově jednoduchý, nijak precizně udělaný, ale pro
začátek stačí. 
Je dokončen! Co dál? Musela jsem si ho zkusit. Těšila jsem se na ten kawai bonnet
efekt, ale nic...
Udělala jsem ho pro menší hlavinku, než mám já. Pak jsem si všimla upřeného pohledu mého minikostlivce Jacka. Koukal těma jeho pirátskýma očima z mé police přímo na mnou vytvořený bonet. Chtěl si ho zkusit, tak jsem mu ho tedy nasadila. Seděl perfektně a Jackovi se líbil. Achjo, tak jsem mu ho záviděla, že jsem si musela taky něco vyrobit. Nakonec vznikl červený minihat. Opět jednoduchý, má pár chybiček, ale líbí se mi.
Málem bych se zapomněla zmínit, že jako poloviční klobouk není špatný XDD


Foto mé maličkosti

Moje naprosto Kawai modelka Jackie :3




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥