neděle 21. dubna 2013

14) Lolita diary - My new lovely shoes


My dear imaginary readers, I have like to writting these articles for you, because writing is calming for me. So today's article is about my new shoes.
I was very surprise, when my shoes arrived. They was on votočvohoz.cz - this is internet secondhand. This cute shoes costed only 180kc and they were from Bodyline, so I had to have it. Size is 38 - it is 23,5 centimeters of shoe size but I have 24 - 24,5
centimeters. I had a fear. What will I do when a shoe size will be small? I risked it. Now I have shoes at home and size is perfect. They fit very well. With shoes was a small gift - pink and white headdress and small bow with strawberries. Weather is like in summer so I can start wearing these shoes.

Mí drazí imaginární čtenáři, ráda pro vás píšu články, protože mě psaní uklidňuje. Vždy, když je o čem psát (i když jsou to většinou nezajímavé věci, které se líbí hlavně mně) a jsem maličko ve stresu, vytížená školou a podobně, udělám pár fotek, sednu k pc a napíšu nějaký ten článek. Někdy se rozepíšu, někdy nevím co napsat k dané věci, ale vždy sem dávám něco z čeho mám radost, co jsem vytvořila a nějaké novinky z mého lolitího života, který zatím není tak lolití, jak bych chtěla. Ovšem mám tu další novou věc do mé sbírky lolitích věcí - opět něco ke sweet lolitě. Tyto slušivé a roztomilé botičky jsem před pár dny objevila na internetovém secondhandu votočvohoz.cz. Stály pouze
180kč a jejich výrobce je Bodyline - levnější japonská značka lolita oblečení, doplňků a obuvi. Za tu skvělou cenu musely být mé. Na to, že jsou z druhé ruky, jejich stav mi přijde velmi dobrý. Velikost je 38 - tudíž mají délku stélky 23,5cm. Má velikost je něco mezi 38 - 39 a délku stélky mám naměřenou 24 -24,5cm. Měla jsem strach, že mi boty nebudou sedět, ale riskla jsem to. Když mi dorazily domů, vyzkoušela jsem si je. Sedí perfektně. Spolu s nimi dorazil malý dáreček - růžovo - bílý headdress a maličká mašlička s jahůdkami. Počasí je teď jako v létě, takže můžu začít botky nosit i mimo lolitu k normálnímu oblečení.








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥