pondělí 11. března 2013

Fimo - new experience for me



Yesterday I saw some special metarial called FIMO. This is for making so many things, for example earrings, necklace, bracelets and so on. You can engage your imagination. I was looking for some fimo material on the internet and I found it. Price was 45,- for one piece. It's good price, but postage is too expensive. Today I was at papershop with my friend and I was very suprised. They had a fimo material. I bought red one, proce was 64,-, so it's more expensive than on internet, but there I don't pay a postage. It's better than internet shop. Before I found fimo in paper shop, I bought something like a fimo in black color. It was the other brand and costed 45,-. Fimo is more expensive, but it have more colors than cheaper material.


Včera jsem viděla hmotu na vyrábění různých věcí zvanou FIMO. Nadchlo mě to a tak jsem se koukla na internet kolik by mohla stát. Našla jsem stránku přímo zaměřenou na fimo, kde jeden balíček stál 45,-. Není to špatná cena, ale to poštovné se mi platit nechtělo. Dnes po škole jsem navštívila se svojí kamarádkou papírnictví a všimla jsem si, že fimo mají i u nás. Co bych platila poštovné. Sice stálo 63,- , ale stále to vyjde levněji než s poštovným. Koupila jsem si červenou. Ještě předtím měli v hračkářství něco na stejný způsob, ale jmenovalo se to jinak. Tam měli balíček za 45,-. Koupila jsem si černou, červenou neměli, tak jsem si koupila fimo-červenou. Fimo je sice dražší, ovšem škála barev je na rozdíl od levnější verze této hmoty mnohem rozsáhlejší.

Fimo making first time
I unpacked my fimo metarial and I rubed in my hand. When material was soft, I started to making something. It was teribble. A matrial was to soft and curled. My black mini rose was good for the fifth time of making. My god..I hope that I will be better than now.Maybe....
If someone will not  know how I made a rose, I put there a youtube tutorial. Enjoy!



První tvoření z fima
Celá nadšená jsem rozbalila moji fimo hmotu a začala jsem ji žmoulat v ruce. Je to jako modelína -tvrdé, ale po chvíli měkké a tvárné, možná až moc. Začala jsem cosi vyrábět. Pokoušela jsem se o růžičku. Hrůza a děs. Nevím jak ostatní "fimo tvárníci", ale já s tím měla ze začátku malinko obtíže. Hmota byla měkká, ohýbala se a nešly do ní pořádně připevnit bižuterní komponenty, aniž bych své veledílo nerozplácla. Hezká růžička se mi povedla asi až na pátý pokus, mezitím co jsem ty předešlé nepovedené zmuchlala do kuličky. Achjo... Doufám že se zlepším. Líbí se mi z fima tolik věcí, které bych si také chtěla vyrobit. 
Kdyby někdo nevěděl, jak jsem růžičku sesmolila, vložila jsem zde malý tutorial z youtube. Nenašla jsem přesně ten, který jsem použila já, ale je to téměř stejné.


¨

There are my products. The fact that I'm a begginer, it's not bad I mean.
Tady jsou fotografie mých výtvorů. Myslím, že na začátečníka to není nejhorší...






Bižuterní komponenty




From fimo are a cute sweets things. It's perfect accessory for lolita. I can make cupcakes, teddy bears, candeis and so on..It's cuteeee :3
Z fima jsou tak rozkošné věci. Je to skvělý doplněk k lolitě. Můžu tvořit cupcaky, perníčky, sladkosti, cokoliv mě napadne, tedy až v tom budu více zručná. Je to tak rozkošné :3




7 komentářů:

  1. Jéé, to je tak dokonalé x) za kolik mi taky vytvoříš? Mám speciální nápad na náušnice x) :D krása, jen tak dál, tvoření zdar! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je! Růžičky :)) Taky jsem FIMO sháněla, bohužel neúspěšně :/
    (BTW: odeslala jsi tu spodničku? :D pokud ne, tak nevadí, já počkám :D ale jsem na to strašně natěšená :DD)

    OdpovědětVymazat
  3. Piš česky a netrapči s ájinou, zvlášť když v tom máš chyby jako prase.. Google překladač ti nepřeloží všechno a navíc tyhle mini blogy s příponou cz nikdo nevyhledává...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Jestli se ti to nelíbí tak to nečti a neoxiduj na těchto stránkách... A kdyby ses podíval/a tak takhle ti to google překladač nepřeloží.

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥