úterý 12. března 2013

11)Lolita diary - Circle lenses 15mm



Jupííí! Jsem moc šťastná, protože mám konečně své první zvětšující čočky. Mají průměr 15mm, což je přesně ta velikost, kterou jsem si přála. Jsou rozkošné a mé oči s nimi vypadají větší. První čočku mi trvalo nejméně hodinu, než seděla v mém oku. Druhá čočka byla na svém místě během deseti minut, ani ne. Vše je o cviku. Hlavně, každému vyhovuje jiná technika nasazování čoček.
Značka mých modrých krásek je ColorVUE edice BigEyes z webu čočkovník.cz. Samotné stály 297,- a s roztokem, pouzdrem byla celková cena 405kč. Mají dobu použitelnosti 3 měsíce.
Když jsem měla čočky nasazené, moje mamka se mě polekala, naopak mojí sestře se líbí. Vypadají prý nádherně. Vážně je zbožňuju. Jsou úžasné!





Color on the daylight
Barva na denním světle



bez čočky s čočkou


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥